Chr. R. skrev:Thomas Sillesen skrev:Hej,
Tak for kommentarerne.
Weekendbillet: Lader man være med at vaske sit stempel af, kommer man gratis ind søndag. På nuværende tidspunkt har vi ikke anden løsning, så det er hvad der gælder i år. Næste år vil vi se om vi kan få gang i et armbånd ! Tak for forslaget.
Udstillerliste: Vi gider ikke lave en halv liste (for så siger folk "åhh kommer der ikke flere") og desværre er branchemedlemmerne ekstremt sløve med at komme med udstillerlisterne..
Garderoben: bliver bemandet
Øj, så fik man lige 50% rabat på en "weekendbillet"
Udstillerlisten kan da sagtens laves løbende (f.eks. ugentligt), og selvsagt skal man lige huske at notere på listen, hvornår den er opdateret eller om det er den endelige liste. Mon ikke udstillerne så også melder sig hurtigere til, hvis de oplever at komme på den officielle udstillerliste med det samme? Altså en slags gulerod for at melde sig til hurtigt. I øvrigt skriver du selv, at der nu er "full house", så den endelig liste bør vel også ligge klar nu
Hvorfor skulle der være en "gulerod" for at melde sig hurtigt til? Det er jo ikke kanotur med badmintonklubben eller noget i den stil hvor det kan være svært at engagere folk.
Sådan noget som en forbrugermesse er vel noget man som seriøs erhvervsdrivende har planlagt i god tid. Det er sikkert også inkluderet i marketingsbudgettet osv. Men sådan er det måske ikke med hifi-forhandlere.