ps.
vedr. messe deltagelse, strategi og kundegrundlag og hifi-klubben
Jeg kan udmærket forstå deres beslutning uden at det er en kritik af Sillesens & COs messe i weekenden
Fra anden branche har jeg efter mange år nu selv valgt at holde inde med deltagelse i en årlig messe - med messerelateret salg endte min nettoudgift på omkring 75.000 pr år -
Denne messe var og blev mere og mere "populær" og jeg stillede op med high end produkter til et publikum der ønskede tivoli-radioer - så selv på den lange bane kunne jeg ikke forsvarer en sådan "profilerende markedsføringsudgift udgift"
Mon ikke hifiklubbens kunde grundlag er langt bredere og billigere og at det high-end de får solgt er forsvindende lidt i forhold til konsumsalget af NAD, små B&W og Cambridge hvorfor de så det som spild af penge at troppe op et sted hvor publikum alligevel ikke ville finde dem "fine" nok!
Hifi Klubben behøver jo ikke rette op på et image hvis de kan tjene gode penge på deres "core business"