Det er muligt at jeg har misforstået poenget bagom messen, men jeg troede det i siste ende skulle føre til øget salg? Er det ikke da en god ide at sælge mens man fremdeles har kunderns opmerksomhed?
Og fik man solgt noget vil man måske heller ikke behøve at skru indgangsprisen op langt over smærtegrensen?
Tja, nu kan jeg se det er for at promovere Ã…rhus som hifi-by at man laver en messe til 4 butikker som ligger indenfor 1 kms afstand til hinanden.
Det har åbenbart ikke noget med salg at gøre, undtagen den der med entrébilletten på 100 spuns som jeg ikke kan se pointen i. Mon forlængelsen bliver at vi skal til at betale for at komme ind deres butikker også?
Enig i at det ku have været sjovt for noglea t der var slagtilbud, selvom jensen mener noget andet. Hvorfor sætte konkurrencen ud af spil på en messe?
Sidste jeg var på messe var det i Herning, en kæmpe bilmesse med en helvedes masse flotte biler og fede arrangementer. Enorme mængder indtryk. Og jeg betalte entré og jeg fik noget for pengene, faktisk mere end jeg betalte for. Det fik jeg godt nok ikke i Århus, det var ikke en krone værd i entré. Fordi intet var nyt eller ekseptionelt eller sådan ude af normale proportioner.