Finlytteren skrev:måske det kunne være en idé at annoncere messen på http://www.kultunaut.dk/
Jonas Bojer skrev:Kan i hjælpe med indgangsvinkler til SO EIN DING for det er svært at vise HIFI på TV det er lettere at vise telefoner på tv.
Så kom med forslag så jeg er forberedt til når jeg kommer til at snakke direkte med dem og ikke kun gennem mails ;O)
Hilsen Jonas Bojer
Jonas Bojer skrev:Kan i hjælpe med indgangsvinkler til SO EIN DING for det er svært at vise HIFI på TV det er lettere at vise telefoner på tv.
Så kom med forslag så jeg er forberedt til når jeg kommer til at snakke direkte med dem og ikke kun gennem mails ;O)
Hilsen Jonas Bojer
Berdel skrev:Måske kæde det sammen med Wimp Hifi som en grund til at vælge lossless streaming?
Jonas Bojer skrev:Berdel skrev:Måske kæde det sammen med Wimp Hifi som en grund til at vælge lossless streaming?
JA sku god ide ;O)
Kim Olsen skrev:jeg mener at alle highend streamerne styres med ipad/iphone, det er vel næsten det bedste?
Dolkin skrev:I det hele taget er der mere og mere fokus på go' lyd.
Neil Young introducerer Pono, og Wimp synes pludselig det er vigtigt at det lyder ordentligt - og kalder det 'Hifi', endda med sloganet 'Because music matters'.
Det er jo oplagt at tage vinklen, at det altså ikke er gjort med diverse små iPod docks el.lign.
Messen er en oplagt chance for at 'opdrage'. Der er samlet så megen viden om lyd, at man kunne interviewe i mange timer, uden at nogen gentog sig.
Hvad med at So Ein Ding kontaktede nogle af udstillerne, og fik lavet nogle aftaler om interviews og demonstration.
'Hvad kan få for X antal kroner, der giver gør Wimp Hifi og Pono brugbart?'
'Hvad kan man få hvis man er ligeglad med beløbet?'
Og vigtigs af alt - 'Hvad vil det sige at lyden er lossless, eller i hi-fi kvalitet, og hvordan finder jeg ud af om det er vigtigt for mig?'
Det lyder jo meget fint alt sammen, men vi er et fåtal, der har øvet os i at lytte gennem adskillige år, så er der overhovedet noget at komme efter, ved den ekstra investering i god hi-fi?
Jeg tror det er vigtigt at få skabt en eller form for lyst i seerne, til at udforske sin egen 'lyd-identitet' - og at inspirere til dette.
Det er helt klart et segment, man ikke skal tale ned til, men der skal noget 'benzin på bålet' hvis de skal rives op af sofaen, til andet end den nyeste afsløring fra Apple...
Jonas Bojer skrev:Dolkin skrev:I det hele taget er der mere og mere fokus på go' lyd.
Neil Young introducerer Pono, og Wimp synes pludselig det er vigtigt at det lyder ordentligt - og kalder det 'Hifi', endda med sloganet 'Because music matters'.
Det er jo oplagt at tage vinklen, at det altså ikke er gjort med diverse små iPod docks el.lign.
Messen er en oplagt chance for at 'opdrage'. Der er samlet så megen viden om lyd, at man kunne interviewe i mange timer, uden at nogen gentog sig.
Hvad med at So Ein Ding kontaktede nogle af udstillerne, og fik lavet nogle aftaler om interviews og demonstration.
'Hvad kan få for X antal kroner, der giver gør Wimp Hifi og Pono brugbart?'
'Hvad kan man få hvis man er ligeglad med beløbet?'
Og vigtigs af alt - 'Hvad vil det sige at lyden er lossless, eller i hi-fi kvalitet, og hvordan finder jeg ud af om det er vigtigt for mig?'
Det lyder jo meget fint alt sammen, men vi er et fåtal, der har øvet os i at lytte gennem adskillige år, så er der overhovedet noget at komme efter, ved den ekstra investering i god hi-fi?
Jeg tror det er vigtigt at få skabt en eller form for lyst i seerne, til at udforske sin egen 'lyd-identitet' - og at inspirere til dette.
Det er helt klart et segment, man ikke skal tale ned til, men der skal noget 'benzin på bålet' hvis de skal rives op af sofaen, til andet end den nyeste afsløring fra Apple...
sejt keep them coming
Dolkin skrev:Jonas Bojer skrev:Dolkin skrev:I det hele taget er der mere og mere fokus på go' lyd.
Neil Young introducerer Pono, og Wimp synes pludselig det er vigtigt at det lyder ordentligt - og kalder det 'Hifi', endda med sloganet 'Because music matters'.
Det er jo oplagt at tage vinklen, at det altså ikke er gjort med diverse små iPod docks el.lign.
Messen er en oplagt chance for at 'opdrage'. Der er samlet så megen viden om lyd, at man kunne interviewe i mange timer, uden at nogen gentog sig.
Hvad med at So Ein Ding kontaktede nogle af udstillerne, og fik lavet nogle aftaler om interviews og demonstration.
'Hvad kan få for X antal kroner, der giver gør Wimp Hifi og Pono brugbart?'
'Hvad kan man få hvis man er ligeglad med beløbet?'
Og vigtigs af alt - 'Hvad vil det sige at lyden er lossless, eller i hi-fi kvalitet, og hvordan finder jeg ud af om det er vigtigt for mig?'
Det lyder jo meget fint alt sammen, men vi er et fåtal, der har øvet os i at lytte gennem adskillige år, så er der overhovedet noget at komme efter, ved den ekstra investering i god hi-fi?
Jeg tror det er vigtigt at få skabt en eller form for lyst i seerne, til at udforske sin egen 'lyd-identitet' - og at inspirere til dette.
Det er helt klart et segment, man ikke skal tale ned til, men der skal noget 'benzin på bålet' hvis de skal rives op af sofaen, til andet end den nyeste afsløring fra Apple...
sejt keep them coming
Hvordan har du tænkt dig at vælge, hvilke idéer du vil fremlægge for redaktionen, Jonas?
Tilbage til HiFi-arrangementer
Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 1 gæst