Nerds.dk - Hifi, Stereo & Lyd Community

Densen giver livsvarig garanti til førstegangskøberen.

Erfaringer og oplevelser med forhandlere.

Indlægaf Kim Olsen » lør aug 12, 2006 18:09

Rytmik skrev:Hej

God ide, hvis Thomas selv kom på banen og forklarede garanti ordningen :D

Hvor stor % del af Densens produkter ryger mon til rep.?

Mvh.


nu er thomas jo jyde hele vejen igennem, så mon ikke det kunne tyde på at det er en relativt lille del? ingen jyde ville komme med en garanti ordning der betyder underskud på kort eller lang sigt... :wink:
Krone siger du? nej den har jeg ikke på hovedet, den står der med skriften "DC300"
Brugeravatar
Kim Olsen
Administrator
 
Indlæg: 2576
Tilmeldt: ons okt 19, 2005 19:17
Geografisk sted: The man cave

Indlægaf Live24 » lør aug 12, 2006 18:11

hov hov kim, vestjyde  :lol:
assumption is the mother of all fuckups
Live24
Entusiastmedlem
 
Indlæg: 392
Tilmeldt: søn okt 30, 2005 15:10

Indlægaf Rytmik » lør aug 12, 2006 18:24

Hej

Kim Olsen skrev:
Rytmik skrev:Hej

God ide, hvis Thomas selv kom på banen og forklarede garanti ordningen :D

Hvor stor % del af Densens produkter ryger mon til rep.?

Mvh.


nu er thomas jo jyde hele vejen igennem, så mon ikke det kunne tyde på at det er en relativt lille del? ingen jyde ville komme med en garanti ordning der betyder underskud på kort eller lang sigt... :wink:

Ja, mon ikke også det forbliver en fabrikshemmelighed!

Mvh.

Brugeravatar
Rytmik
Branchemedlem
 
Indlæg: 280
Tilmeldt: søn jan 01, 2006 22:21
Geografisk sted: jylland

Indlægaf Henrik5 » søn aug 13, 2006 11:35

Medens vi venter på at Hr. Sillesen måske vil forklare om garantireglerne,
så må der da også være andre her i dette forum, som har været udsat for den gode service, som Densen yder?
Jeg indleverede min ti år gamle B-100 til Densen for et par måneder siden og fik den tilbage stort set som ny, indenfor en uge. Uanset om det koster eller ej, er det superservice og endnu en grund til at købe dansk og Densen istedet for noget der er lige så godt til prisen. Jeg har dog ikke fundet noget der er lige så godt til prisen...... :)
Henrik5
Nyt medlem
 
Indlæg: 3
Tilmeldt: søn aug 13, 2006 11:23

Indlægaf Rytmik » søn aug 13, 2006 11:59

Hej

Henrik5 skrev:Medens vi venter på at Hr. Sillesen måske vil forklare om garantireglerne,
så må der da også være andre her i dette forum, som har været udsat for den gode service, som Densen yder?
Jeg indleverede min ti år gamle B-100 til Densen for et par måneder siden og fik den tilbage stort set som ny, indenfor en uge. Uanset om det koster eller ej, er det superservice og endnu en grund til at købe dansk og Densen istedet for noget der er lige så godt til prisen. Jeg har dog ikke fundet noget der er lige så godt til prisen...... :)

Mener du prisen på en B-100 eller mere generalt på Densens produkter?

Mvh.

Brugeravatar
Rytmik
Branchemedlem
 
Indlæg: 280
Tilmeldt: søn jan 01, 2006 22:21
Geografisk sted: jylland

Indlægaf Henrik5 » søn aug 13, 2006 12:17

Rytmik skrev:

Mener du prisen på en B-100 eller mere generalt på Densens produkter?

Mvh.

[unquote]
 
Jeg kan desværre kun udtale mig om min B-100, som er det eneste Densen jeg har haft sat ind i mine mange skiftende anlæg....Kan dog forstÃ¥ pÃ¥ et hav  af forskellige anmeldelser i ind-og udland, at 'Densen lyden' er kendetegnende for de forskellige apparater. Men da marginalt bedre lyd normalt koster temmelig mange flere penge, formoder jeg dog at pris/ydelsesforholdet er specielt godt for B-100's vedkommende.
 
Henrik5
Nyt medlem
 
Indlæg: 3
Tilmeldt: søn aug 13, 2006 11:23

Indlægaf arsenix » søn aug 13, 2006 12:24

Kim Olsen skrev:
Rytmik skrev:Hej

God ide, hvis Thomas selv kom på banen og forklarede garanti ordningen :D

Hvor stor % del af Densens produkter ryger mon til rep.?

Mvh.


nu er thomas jo jyde hele vejen igennem, så mon ikke det kunne tyde på at det er en relativt lille del? ingen jyde ville komme med en garanti ordning der betyder underskud på kort eller lang sigt... :wink:

Hvis ellers produkterne ikke går i udu i tide og utide kan det i det lange løb være en meget billig reklame, ja den er vel nærmest gratis

Arsenix

arsenix
Profil Lukket
 
Indlæg: 2511
Tilmeldt: man nov 14, 2005 00:14

Indlægaf Mogens Kamp » man aug 14, 2006 16:01

Havoc skrev:Der er nok ikke ret mange i vores hifi verden der har produkterne i over 10år, så mon det er så stort et problem for dem?

Men ellers er der jo bryston, giver 20års garanti, oddesey har også.
Du har nok ret i, at de fleste ikke har samme produkt i over 10 år. Der er dog undtagelser.Jeg selv er een af dem.Min metaxas effektforstærker blev købt i 1991 og min roksan /sme serie 5 er også langt over 10 år.
Mogens Kamp
Supermedlem
 
Indlæg: 1831
Tilmeldt: ons nov 02, 2005 01:02

Indlægaf SES. » man aug 14, 2006 17:19

Gælder det ikke kun rygere :?:  8)
mvh. SES.
To listen is an effort, and just to hear is no merit. A duck hears also. Igor Stravinsky
Vi har alle lært at skjule vore fordomme, og vi viser ikke vore forkerte meninger. PO Enquist 1976.
Brugeravatar
SES.
Supermedlem
 
Indlæg: 2578
Tilmeldt: tirs okt 25, 2005 06:58
Geografisk sted: Midtfyn

Indlægaf mørch » tirs aug 15, 2006 06:53

Hejsa
Kan kun tale for Densens garanti!! Eneste firma jeg kender, der har den form for garanti. Jeg har haft brug for den i forbindelse med reperationer på min gamle DM-20 forforstærker, hvor Post Danmark havde kastet rundt med den under en forsendelse, hvilket medførte en bøjet omskifter.
Jeg sendte efterfølgende forstærkeren til Densen, og de repererede den kvit og frit. Det er dælme service, og for mig er det, sammen med extrem fed lyd, grund nok til at igen købe Densen produkter. Sidenhn har jeg skiftet mín DM-20 ud med en Beat-200 og købt en Beat-400+ som jeg også er meget glad for. 1000 point ud af 1000 mulige til Densen..
mvh
mørch
Nyt medlem
 
Indlæg: 3
Tilmeldt: lør nov 12, 2005 20:57

Indlægaf Thomas Sillesen » tirs aug 15, 2006 15:28

Tak for roserne. Grunden til at vi nævner at garantien kun er for 1 gangs køberne, er at når Whatz får tid, må han godt lave en webshop så vi kan tage betaling for kunder der har købt vore ting brugt. Det bliver iøvrigt med faste priser for reps, så man ved på forhånd hvad man går ind til. F.eks Rep af B-200 forforstærker (uanset fejl) 600,- Så har brugerne vished for prisen, og vi slipper for at skulle flå folk når de har været uheldige i mere end normal grad... For eksempel havde vi i sidste uge en kunde der havde sit DM-20/DM-30 for/effekt sæt med til Esbjerg. Han havde imidlertid ikke pakket det ordentligt ned, så på turen var begge forplader og begge låg ridsede. Det så ikke kønt ud, og hvad skal man gøre ved det ? Kunden vil næppe betale 1500 alene for nye kabinet dele, og vi vil helst ikke sende et produkt retur fra reperation der er totalt ridset.. så enden på det hele blev han fik nye låg, og fronterne blev poleret op.

Det havde da været billigere at sende ham retur med ridsede produkter, men det er jo en rar følelse at vide at alle produkterne i cirkulation er i god stand :)
Med venlig hilsen

Thomas Sillesen
Thomas Sillesen
Branchemedlem
 
Indlæg: 1557
Tilmeldt: man okt 24, 2005 06:18
Geografisk sted: Esbjerg

Foregående

Tilbage til Forhandlere


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 2 gæster

Brugermenu

Brugernavn:

Adgangskode:

Markedspladsen

Der er ingen annoncer på brugtmarkedet pt.