Først vil jeg starte med at takke WymaxReborn, og det for at slå et slag for den gode tone. Det er der mange der kunne lære af, også mig, og det ville uden tvivl medvirke til en både øget aktivitet og læselyst.
Til Allan. Jeg er som sådan enig i dit indlæg, set ovenfra. Men hvorfor kontakter
du så ikke mig direkte, såfremt du mener jeg har "snydt" dig, men i stedet sender mail herom til Jensen, hvilket Jensen nu har oplyst mig om pr mail? Jeg har mere end svært ved at se hvorledes jeg har snydt dig, nu når vi aldrig har handlet sammen, og i øvrigt heller ikke kommer til det
Såfremt du alligevel mener det er tilfældet, så send mig venligst en uddybende pb eller mail, og er det noget om snakken, så vil også du som tidligere oplyst, få en uforbeholden undskyldning og evt. penge/produkt(er) jeg måtte skylde.
En fra moderator teamet er nu gjort bekendt med identiteten på den kunde som fortsat fastholder bl.a., at Jensen havde oplyst, at han skulle levere min maskine til mig 12 timer senere, hvilket også var den aftale jeg mener at havde indgået med Jensen.
Men ud fra Jensens forklaring, så lyver både jeg og hans kunde, og det kunne derfor være på sin plads, at Jensen kom med
dokumentation på følgende:
1) At vi havde aftalt jeg skulle hente den Wadiaen hos dig, hvilket altså er i modstrid mod både min og en kundes oplysning.
2) Det omtalte forstærker mærke var jo ikke blot et tilfældigt mærke, men derimod et nyt mærke du havde fået agenturet på, og jeg den første kunde dertil. Jeg tilbød dig flere gange at betale forud, både skriftligt og telefonisk, men du tog aldrig imod mit tilbud herom. Nu hævder du så, at du har bedt mig betale telefonisk. Den samtale har jeg ALDRIG fået
Men skulle du nu have bedt mig betale, hvorfor rykker du ikke for pengene, når de ikke kommer som "aftalt"?
4) Hvorfor oplyser du i mailen lørdag d. 28-9-2010, at du betaler producenten "på mandag", altså d. mandag d. 30-9-2010, når det så ikke sker
Tilmed tilbød jeg endnu engang at betale, hvilket skete skriftligt i samme mail, og det blot en time senere efter du have sendt din mail.
5) Hvorfor kontakter du ikke producenten, og oplyser at kunden ikke kan/vil betale
(Også) producenten prøver jo talrige gange at kontakte dig, og det for at høre hvor pengene bliver af? Resultatet blev jo, at du direkte på baggrund af denne sag
mistede agenturet på mærket igen (oplyst pr mail af producenten), da producenten viste jeg fandtes, og jeg var både yderst seriøs omkring mit ønske om at erhverve mig deres produkter, samt i stand til at betale alle pengene
straks, da vi fandt en måde at handle uden om dig (med din kortfattet accept). Jeg ligger desværre ikke inde med dokumentation på, hvad vi aftalte du tilbød mig at pris da jeg bestilte, men jeg har efterfølgende kunne se, at det beløb du senere oplyste til mig, det på ingen måde svare overens med den oprindelig mundtlige aftale vi indgik.
6) Dokumentation for, at det forstærker sæt jeg bestilte, og som jeg altså tilbød at betale forud for, ikke var en fast ordre, idet du skriver "jeg ike var sikker på du vile have det når det kom tilstykket".
7) Hvorfor rykker du ikke en kunde for afhentning (og betaling), når der er hjemtaget et produkt, som du hævder kunden skal afhente, men det ikke sker? Jeg skulle da mene, at det ville være mest naturlig at sende kunden en venlig rykker. Det skete nok ikke, da jeg skrev en mail til dig d. 17-12-2010, altså dagen efter jeg og din kunde hævder, at vi to havde en aftale om levering hos mig, og denne mail lyder således:
"Hej
Da jeg nu ikke har hørt noget fra dig, så tillader jeg mig nu at gå ud fra vi ikke har en aftale
Jeg beholder derfor min nuværende S7i, eller finder finder et andet alternativt.
/Christian"
Mht. din kommentar om hvorfor min sorte S7i ser ud som den gør, så er det jo en god beskrivelse af, hvordan jeg har oplevet din seriøsitet efter jeg tillod mig at rykke for produkter du ikke havde bestilt (læs: betalt for).
Jeg havde så håber på, at denne tråd ville have begrænset sig til mit udsagn om, om hvorvidt jeg som påstået, har haft problemer med leveringer fra Jensen/Vassago. Men Jensen, du er gået langt over grænsen for hvad jeg nu vil finde mig i at løgn og rygter fra din side.
Du har sendt mig mange beskeder/mails, hvor du hænger både din kollegaer og dine og dine kollegaers kunder ud. Således skriver du uopfordret til mig om en kollega: "For "navn" har tager røven på mig...", og fortsætter med at omtale en af den pågældende forhandler trofaste kunde som er "pille fjols" som skulle have røvfuld.
Hvis der så "bare" var blevet ved det. Men nej. Ser her hvad Jensen har gjort, og det uden jeg på nogen måde var bekendt med, hvad Jensen pludselig uopfordret og uvarslet sendte til mig.
For Jensen, selv du burde vide bedre, når du angriber mig for at videresende en mail, nu når du uopfordret og helt 100% uventet, har sendt mig en meget
omfattende mail korrespondance mellem dig og en kunde.
Indholdet af disse mails, giver mig indblik i kundens
privatøkonomi, priser og udstyr, afdragsordningen mellem Jensen og kunden, faktura, kontoudtog fra banken osv. Da kundens identitet på ingen måde heller er skjult i disse mails, har det nu været muligt for, at kontakte den mildt sagt chokeret og intetvidende kunde allerede i første forsøg.
Efter jeg nu talt med og videresendt alle mails til kunden, mails hvor det fremgår uden tvivl, at jeg har modtaget den fra dig Jensen, overvejer kunden nu hvad sagen skal have af konsekvenser, idet kunden selvsagt ikke har sagt ok for, at du måtte videresende disse mails, da andre ufrivilligt på denne måde, får indblik i.hans privatliv
Jeg vil selvsagt ikke her poste eller videregive indhold fra disse mails til andre en kunden, og kunden har skriftligt sagt ok for, at jeg poster ovenstående.
Såfremt Jensen er det mindste i tvivl om rigtigheden af ovenstående, så sender jeg gerne kundens faktura nummer og dato for dens udstedelse.
Det rejser jo desværre et par ubehagelige spørgsmål til Jensen/Vassago:
1) Har Jensen videresendt kundens mail til andre?
2) Hvilke andres kunders mails, har Jensen evt. videresendt uden kundens accept?
3) Hvem har modtaget disse mails, og hvad er indholdet i givet fald brugt til?
For god ordens skyld, så har jeg lavet en gensidig skriftlig aftale med kunden, om hvad der skal ske med hans mails som jeg har liggende - de bliver slettet efter nærmere aftale, og indholdet ikke videregivet til andre med mindre kundens skriftlige accept foreligger.
M.v.h.
Christian