Cayin300B skrev:Hej,
er jeg den eneste der har haft en dårlig oplevelse med at handle med Rene fra Vassagohifi?.
Min dårlige oplevelse var i forbindelse med reparation af en strømrenser, som jeg havde købt for 19.000 kr. Den gik bogstaveligt op i røg, da lynet slog ned i min lejlighed.
Jeg indleverede den til Rene for reparation. Der gik 6 uger! inden jeg hørte noget fra Rene. Som så kunne meddele mig at enheden var sent til reparation i USA.
Jeg fik at vide fra den danske importør af strømrenseren, at Vassagohifi/Rene ikke var lovlig importør af strømrenseren.
Da enheden endelig kom tilbage, modtog jeg den i en åben kasse, der stod midt ude i butikslokalet!?!. Det viste sig så at displayet ikke virkede, men jeg orkede ikke mere bøvl med Rene, så jeg tog den som den var, funktionsdygtig men ikke færdiglavet.
Jeg kan forstå via samtale med andre tidligere kunder hos Rene, at de også kan fortælle om dårlige oplevelser, ved at handle med denne kedelige personage.
Håber ikke denne mand nogensinde kommer til at handle med Hi-Fi igen!.
Om ikke andet så er I advaret mod Rene/Vassagohifi.
VH
Peter Müller
Medlem skrev:Cayin300B skrev:Hej,
er jeg den eneste der har haft en dårlig oplevelse med at handle med Rene fra Vassagohifi?.
Min dårlige oplevelse var i forbindelse med reparation af en strømrenser, som jeg havde købt for 19.000 kr. Den gik bogstaveligt op i røg, da lynet slog ned i min lejlighed.
Jeg indleverede den til Rene for reparation. Der gik 6 uger! inden jeg hørte noget fra Rene. Som så kunne meddele mig at enheden var sent til reparation i USA.
Jeg fik at vide fra den danske importør af strømrenseren, at Vassagohifi/Rene ikke var lovlig importør af strømrenseren.
Da enheden endelig kom tilbage, modtog jeg den i en åben kasse, der stod midt ude i butikslokalet!?!. Det viste sig så at displayet ikke virkede, men jeg orkede ikke mere bøvl med Rene, så jeg tog den som den var, funktionsdygtig men ikke færdiglavet.
Jeg kan forstå via samtale med andre tidligere kunder hos Rene, at de også kan fortælle om dårlige oplevelser, ved at handle med denne kedelige personage.
Håber ikke denne mand nogensinde kommer til at handle med Hi-Fi igen!.
Om ikke andet så er I advaret mod Rene/Vassagohifi.
VH
Peter Müller
Peter Müller
Du er vist ikke helt tør bag ørerne endnu, tyder flere ting på, og kommer med tiden til at lære, at det ikke er nogen vej frem at udlevere andre i et forum som dette.
Bland os venligst udenom, tak.
PS; Jeg kan fortælle dig, at jeg har handlet rigtig meget med Jensen gennem mange år - faktisk fra da han startede biksen. Jeg har kun godt at sige om ham.
/Medlem
oakland4ever skrev:Jeg er også kunde hos Rene... Og der har ALDRIG, været nogle problemer
Har hørt rundt omkring, at der er nogle få mennesker, som ikke kan lide ham...
Tror det måske er fordi, han sælger sine ting, til en MEGET lav pris, og det er der nogle som ikke kan lide (i ved hvem i er)
Nu har jeg kendt Rene i en del år, og købt flere ting hos ham, og jeg har også, fået serviceret nogle ting hos ham, og igen... Altid uden problemer !
Og inden i begynder at svine andre mennesker til, så husk på, at det tager mange år, at opbygge et godt ry, og kun få sekunder at ødelægge det pga. nogle få med ondt i røven...
Er sikker på, at der er en logisk forklaring på, hvorfor du har haft en dårlig oplevelse med Rene.... Jeg stoler i hvert tilfælde 100% på ham
Cayin300B skrev:Hej,
er jeg den eneste der har haft en dårlig oplevelse med at handle med Rene fra Vassagohifi?.
Min dårlige oplevelse var i forbindelse med reparation af en strømrenser, som jeg havde købt for 19.000 kr. Den gik bogstaveligt op i røg, da lynet slog ned i min lejlighed.
Jeg indleverede den til Rene for reparation. Der gik 6 uger! inden jeg hørte noget fra Rene. Som så kunne meddele mig at enheden var sent til reparation i USA.
Jeg fik at vide fra den danske importør af strømrenseren, at Vassagohifi/Rene ikke var lovlig importør af strømrenseren.
Da enheden endelig kom tilbage, modtog jeg den i en åben kasse, der stod midt ude i butikslokalet!?!. Det viste sig så at displayet ikke virkede, men jeg orkede ikke mere bøvl med Rene, så jeg tog den som den var, funktionsdygtig men ikke færdiglavet.
Jeg kan forstå via samtale med andre tidligere kunder hos Rene, at de også kan fortælle om dårlige oplevelser, ved at handle med denne kedelige personage.
Håber ikke denne mand nogensinde kommer til at handle med Hi-Fi igen!.
Om ikke andet så er I advaret mod Rene/Vassagohifi.
VH
Peter Müller
B. Lomholt skrev:Cayin300B skrev:Hej,
er jeg den eneste der har haft en dårlig oplevelse med at handle med Rene fra Vassagohifi?.
Min dårlige oplevelse var i forbindelse med reparation af en strømrenser, som jeg havde købt for 19.000 kr. Den gik bogstaveligt op i røg, da lynet slog ned i min lejlighed.
Jeg indleverede den til Rene for reparation. Der gik 6 uger! inden jeg hørte noget fra Rene. Som så kunne meddele mig at enheden var sent til reparation i USA.
Jeg fik at vide fra den danske importør af strømrenseren, at Vassagohifi/Rene ikke var lovlig importør af strømrenseren.
Da enheden endelig kom tilbage, modtog jeg den i en åben kasse, der stod midt ude i butikslokalet!?!. Det viste sig så at displayet ikke virkede, men jeg orkede ikke mere bøvl med Rene, så jeg tog den som den var, funktionsdygtig men ikke færdiglavet.
Jeg kan forstå via samtale med andre tidligere kunder hos Rene, at de også kan fortælle om dårlige oplevelser, ved at handle med denne kedelige personage.
Håber ikke denne mand nogensinde kommer til at handle med Hi-Fi igen!.
Om ikke andet så er I advaret mod Rene/Vassagohifi.
VH
Peter Müller
Jeg har aldrig handlet hos Rene, men denne tråd syntes jeg ikke er god stil..! Elektronik der har været udsat for lynnedslag, er for det meste til at skrotte... 6 uger er i min verden ikke lang tid for at få serviceret Hi-Fi. At han sender den til producenten er da et bevis for han vil det bedste? Uanset om man er lovlig eller ulovlig importør, hvad det så dækker over..?
Dette her ser for mig ud til at være mere et forsøg på at piske en stemning op, end det er for at få en saglig dialog op og stå om man er behandlet fair..? De fleste forhandlere vil strække sig langt for at få kunden til at være tilfreds, så det er måske din måde at være overfor andre mennesker der burde være til diskussion? Men jeg kender dig ikke, og gå ned på det plan du befinder dig på, er ikke noget jeg gider bruge min tid på.
Med venlig hilsen
Birger
jensen skrev:hej Cayin300B.
Hvad mærke var der tale om.
Jeg har solgt exact power for system audio og PS audio for Artsound, så det med den danske importør er på plads nu, ingen import uden om dem.
Og det må godt nok være en del år siden.
Kan huske der var problemer med en exact power og det gik igennem den Dansker importør, mener på det tidspunkt var EP ved at lukke.
Efter de lukket ned så var der ikke mulighed for at få dele til dem mere.
Vassagohifi
Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 1 gæst