Ritchieblackmore skrev:Jeg tror, at det er motorrummet på den husbåd hvor Gilmour har sit studie, der støjer! En Rolls Royce motor som ligger nede omkring 23 hz.Det er tydeligt at høre på vinyludgaven hvor Roger Waters i øvrigt er med på 3 numre. Det forudsætter selvfølgelig, at man har anlægget til det.
Nej, det er nu ikke et motorrum med en Merlinmotor, men en bas-syntesizer som er den de plejer at bruge på deres senere plader fra The Wall og fremefter
Nu har jeg købt cdpladen og har lyttet mere intensivt til den, på 3 numre er den nede i det helt dybe subområde under 45hz, nærmere bestemt på nummer 1, nummer 10 i ca 10 sek i starten og nummer 15 i starten ca 20 sek. er verificeret ved at slukke for mine subs, som udelukkende kører under 45hz med fuldt niveau ned til 23 Hz, 20 Hz er -2db så her mangler lidt energi, for lige at få det på plads.
Som tidligere nævnt er der stor energi og nuancering i subområdet også i området over 45 hz, pladen er generelt med minimal kompression hvilket er en befrielse i forhold til meget andet udgivet de senere år.
Det eneste nummer jeg synes hænger en del er nummer 18 med en ret træt vokal fra Gilmore, så det er nok tiden at de holder med at lave musik, hvilket de heller ikke behøver mere, med en absolut fed tegnebog.