af Analogueman » man mar 19, 2018 21:07
Ja, der er jo ikke et øje tørt, når sådan en sonisk fontæne som et andet hav kan omslutte en i bølgende kaskader af vellyd.
Havde jeg været kvinde, havde jeg været helt våd ... Okay, indrømmet, den var vandet ...
Jeg overvejer hvilke værker, jeg skal vådafspille. Händels "Water Music" er oplagt, men værker som Vaughan Williams "A Sea Symphony", Debussys "La Mer", Horners "Hymn To The Sea" og Strauss' "An der Schönen blauen Donau" vil også have det som fisk i vand ved at blive afspillet efter den metode.
Man skal dog passe på med ikke at høre for meget på en gang, da det hele let bliver for udvandet.
Nå, jeg holder inde nu, da jeg er blevet helt tør i halsen efter at have hældt så meget vand ud af ørerne. Og man skal nemlig huske ikke at bevæge sig ud på så dybt vand, at man ikke længere kan bunde.
Musikoplevelsen skulle jo nødigt gå helt i vasken.
Vivid Audio Giya G4/Reference 3A MM De Capo i/Nottingham Analogue Hyperspace/Pink Triangle PT1/Sota Star Sapphire MKIII/Garrard 401 (projekt)/Alphason Sonata (projekt)/Roksan Xerxes (projekt)/Voyd Valdi (projekt)/Graham Phantom B-44/Oracle/SME 345 Mørch UP-4 og DP-6/Cartridge Man Conductor/BlueNote U-3 (projekt)/Nottingham Analogue Paragon 1 og 3/Roksan Artemiz (projekt)/Alphason HR-100S-MCS (projekt)/Audio Note Io-I/DaVinciAudio Labs Grand Reference Grandezza/Audio Note M5 Phono/Kondo CFz/Rossner & Sohn Canofer S/Sugden Masterclass AA/PurePower 1050/Stax SR-009 + diverse andre Stax-modeller og -drivere/Woo Audio GES/Keith Monks RCM (i dobbeltudgaven)/Nogle tusinde lp’er