Nerds.dk - Hifi, Stereo & Lyd Community

Musik i mellageret...

Vis de andre brugere dit Hifi eller Surround system, dine løsninger på problemer og hvordan du nyder musikken

Re: Musik i mellageret...

Indlægaf MortenB » søn aug 10, 2014 14:12

Hey Jan,

Enig... Den perfekte højttaler findes ikke og kommer nok heller aldrig til at se dagens lys. Overgangen fra elektrisk til akustisk energi er kompleks.

Men vores præferencer kan jo ændre sig gennem livet, og jeg kan konstatere for mig selv, at jo mere jeg spiller i vores band, jo mere betyder det for mig, at mine højttalere herhjemme gengiver sÃ¥ naturtro som mulig ift dét jeg oplever som musikkens nerve ''live''. Og det handler mere om transientgengivelse, micro- og macrodynamik, naturlighed osv end det handler om  at ''pling pling'' lyde placeres med laserpræcision osv. Ditto med homogenitet, jeg oplever ikke -eks- en homogen og glat lyd, nÃ¥r jeg lytter til en jazz trio spille live/akustisk. Derfor har jeg -ikke længere- en trang til at homogenitet og glathed vægtes højt. Det lyder ikke længere naturtro for mig, og vi prøver vel alle at skabe en naturtro gengivelse - ud fra de præferencer og erfaringer vi nu har...

Mht konstruktionen, så er den der store lodrette ''banan'' et transmissionslinje baskabinet på 140L, og der sidder en 15" i bunden, du kan ane den på dette billede... Jeg synes det er lykkes rigtig godt for konstruktørene at få gengivelsen til at hænge sammen mellem transmissionslinjen i bunden og mellemtonehornet.

EDIT: Og tak mht basserne. Der er bare noget andet over støv og spÃ¥ner fra eksotisk træ, end fra MDF  ;-)  Og dermed er det ogsÃ¥ noget sjovere synes jeg at lave et instrument, end et højttalerkabinet.

Screen Shot 2014-08-10 at 15.04.28.png
Hilsen,
Morten
Brugeravatar
MortenB
Supermedlem
 
Indlæg: 2094
Tilmeldt: fre apr 06, 2007 00:21
Geografisk sted: Østjylland

Re: Musik i mellageret...

Indlægaf Milu » søn aug 10, 2014 14:31

Yes horn kan noget helt specielt.

Men det kan dine nuværende højttalere også.
Nu har jeg levet med dem et stykke tid og lært dem at kende. De er født til at vise forskelle, med andre ord, i min stue (studie) kan jeg få dem til at spille lige som jeg lyster, det er altid et spørgsmål om udstyr, der afgør hvordan de spiller.
Faktisk kan jeg stadig ikke pege på dem og sige de har den eller den spillestil.

Jeg har lige leget med en del strømkabler, ét strømkabel kan føre til voldsom agressivitet, et andet varmt "musikalt".

Det giver en frihed, for mig, som jeg ikke kan leve foruden, højttalerne vil ikke blive skiftet, mens udstyret før dem, altid er til "diskussion".

Mvh.
Gigawatt PC-4 EVO - DCB - LS-2HC
Allo DigiOne Player
Oppo BDP-103D - AppleTV4
Metrum Acoustics Ambre Roon endpoint
Metrum Acoustics Adagio
Benchmark AHB2
EgglestonWorks Andra III
XLR: Vovox Sonorus Direct (uskærmet)
BNC/RCA Digital: Canare LV-77S
HT: VdH Clearwater lagt dobbelt
Strømkabler: Vovox Initio Power (uskærmet) Test: Vovox Vocalis Power (uskærmet)
Ethernet: Jcat Switch - Audioquest Vodka + Cinnamon
The devil is in the details
Brugeravatar
Milu
Seniormedlem
 
Indlæg: 857
Tilmeldt: man jul 03, 2006 21:49
Geografisk sted: Odense C

Re: Musik i mellageret...

Indlægaf MortenB » søn aug 10, 2014 14:36

Meget enig mht Eggleston Works - Andra III, det er helt fantastiske højttalere..! Jeg har haft mine siden oktober 2009, og har aldrig været fristet til at skifte dem ud. Og var jeg ikke selv begyndt at spille musik ville jeg sikkert beholde dem for evigt   8)

Det er muligt jeg beholder dem, men det er også muligt, at jeg nu skifter kurs vel vidende, at jeg så også vælger rigtig meget fra som Andra III gør så fantastisk godt. Ganske vanskelig beslutning...

Jeg mener dog ikke et skifte fra Andra III til en hornkonstruktion er ensbetydende med, at det ikke længere er det foran højttalerne, der definerer lyden. I dét udsagn kan jo tolkes at Andra III er ufarvet og horn er farvede. Det er ikke min oplevelse. Jeg oplever begge konstruktioner som transparente og -relativt- ufarvede (den farveløse højttalere findes nok næppe).

Det er jo samme ting som med rør og transistorer. Nogen mener rørforstærkere pr definition er farvede i lyden (sikkert uden nogensinde at have hørt det), og at transistorforstærkere pr definition er neutrale. Det er heller ikke min oplevelse, at det nødvendigvis hænger sådan sammen.

Min oplevelse er, at der kan opnås gode resultater med mange forskellige konstruktionsprincipper og teknologier... Og jeg er åben overfor ALT, bare det spiller...
Hilsen,
Morten
Brugeravatar
MortenB
Supermedlem
 
Indlæg: 2094
Tilmeldt: fre apr 06, 2007 00:21
Geografisk sted: Østjylland

Re: Musik i mellageret...

Indlægaf ZIG » søn aug 10, 2014 15:21

Rart at se, at du er tilbage på banen igen Ducati.

Du har godt nok nogle "vanvittige projekter" - men det er da rart at følge med på sidelinjen.

Zig
Maybe I can do things with your data...
Brugeravatar
ZIG
Supermedlem
 
Indlæg: 1955
Tilmeldt: lør jun 09, 2007 16:04
Geografisk sted: Ã…rhus

Re: Musik i mellageret...

Indlægaf MortenB » søn aug 10, 2014 15:49

Tak Zig... Jeg kan kun motivere mig til vanvittige projekter. Gaven med den indbyggede forbandelse..!

Om jeg er tilbage pÃ¥ banen igen, forstÃ¥et derhen, at jeg giver mig til at skrive regelmæssigt pÃ¥ forum igen er jeg ikke sÃ¥ sikker pÃ¥. Men jeg giver som minimum update mht, om jeg ender med at købe de store trut-horn   :D  Og hvis jeg køber dem vil der helt sikkert komme diverse indtryk af lyden, billeder, hvordan systemet ellers vil blive formet rundt om dem osv...

Og nu du skriver Ducati: Jeg skal have solgt min Ducati - tiden flyver afsted og jeg får aldrig kørt på den. Hvis der er nogen, som kigger med, der kunne være interesseret i sådan en krabat, så send mig gerne en pb.

DSC01478.jpg
Hilsen,
Morten
Brugeravatar
MortenB
Supermedlem
 
Indlæg: 2094
Tilmeldt: fre apr 06, 2007 00:21
Geografisk sted: Østjylland

Re: Musik i mellageret...

Indlægaf Encore » søn aug 10, 2014 18:10

Hej Morten. Godt at høre fra dig. Jeg tænkte at du måske var kørt galt på den Ducati!

Ja, det er vigtigt at holde sig for at øje at vores dyre hifiudstyr først og fremmest skal give musikalsk fornøjelse, og her er jeg enig i at knivskarpt 3D-perspektiv ikke er det afgørende. Det bliver spændende at høre hvad der sker i dit setup.

Flotte basser!  :D
Brugeravatar
Encore
Seniormedlem
 
Indlæg: 613
Tilmeldt: tors jan 03, 2008 19:31
Geografisk sted: København

Re: Musik i mellageret...

Indlægaf MortenB » man aug 11, 2014 07:47

Heldigvis behøver det ikke at betyde, at man er kørt galt pÃ¥ MC bare fordi man ikke lige er hyppig gæst pÃ¥ et hifi forum. Alt er godt   :wink:

Jeg synes sgu også det er spændende, hvad der sker. Det er en af de beslutninger, som har ret stor konsekvens... Vigtige dele af systemet skal ud, såfremt sådan et sæt Universum skal ind, og bliver det så som jeg håber og tror? Ikke en let beslutning, men jeg plejer ikke at være bleg for at kaste mig ud i mærkelige eventyr sååå...

Dertil kommer, at de ikke just er smÃ¥. Vi er nok sÃ¥ langt som man kan komme fra den lille fine WAF højttaler   :lol:   Men heldigvis er de meget skulpturelle, smukke, sÃ¥ pÃ¥ en eller anden mÃ¥de virker de ikke vildt dominerende i et rum.
Hilsen,
Morten
Brugeravatar
MortenB
Supermedlem
 
Indlæg: 2094
Tilmeldt: fre apr 06, 2007 00:21
Geografisk sted: Østjylland

Re: Musik i mellageret...

Indlægaf Sonic » man aug 11, 2014 10:59

Hej
Den Ducati bike er direkte for fed ! Har altid været. Vild med en Ducati motorcykel især lyden på dem. Nu ved jeg hvad du mener om forummet at du ikke vil bruge tid på ! Ja tonen er meget hård og kynisk ind i mellem. Jeg går i dine fodspor.
Sonic
Seniormedlem
 
Indlæg: 620
Tilmeldt: man maj 15, 2006 22:00

Re: Musik i mellageret...

Indlægaf HOLBERG » man aug 11, 2014 16:44

Hej Morten

Rart at "se" dig herinde igen!  :D

Spændende med de horn, som uden tvivl har en anden spillestil, end dine Egglestons. Er spændt pÃ¥ om du gør alvor af det  8)
Højttalere: Thivanlabs Eros-9 Anniversary Forstærker: Audio Note Oto Line SE Signature
DAC: Gold Note DS-10 • Gold Note PSU-10 EVO Switch: EtherREGEN • iFi Audio iPower X
Roon Server: NUC Intel® Core™ i5 8th Generation • Roon ROCK LAN-Kabel: MeiChord opal
IC-Kabel: Duelund Coherent Audio DCA20GA HT-Kabel: Duelund Coherent Audio DCA12GA
Strømkabel: Supra LoRad 2.5 SPC Anniversary Skinne: iFi Audio PowerStation • AC iPurifiers

— Separat Hi-Fi strømgruppe etableret med dedikeret jordspyd
Brugeravatar
HOLBERG
Entusiastmedlem
 
Indlæg: 277
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 08:51
Geografisk sted: Danmark

Re: Musik i mellageret...

Indlægaf Encore » man aug 11, 2014 17:20

Jeg hørte Mummy'erne på messen. Som jeg husker det, var det en af de bedre horn-oplevelser på messen. Generelt tror jeg at jeg syntes at horn-ht'ere på messen spillede med en for pågående diskant. Men det lyder som at du netop er ude efter noget mere pågående.

Jeg kan dog sagtens nikke genkendende til din beskrivelse af et bækken som meget kontant i virkeligheden end pÃ¥ optagelser. Men spørgsmÃ¥let er om meget af den kunstige luftighed som du beskriver, ikke ligger i optagelserne? Og hvis den gør, om det sÃ¥ er via udstyret at man skal rette pÃ¥ det? Det kunne medføre andre ulemper, fx med evnen til at spille klassisk musik. Husk at teste med det ogsÃ¥  :wink:  

Bare nogle overvejelser der faldt mig ind. Det er ikke for at disse dine planer  :)
Brugeravatar
Encore
Seniormedlem
 
Indlæg: 613
Tilmeldt: tors jan 03, 2008 19:31
Geografisk sted: København

Re: Musik i mellageret...

Indlægaf MortenB » man aug 11, 2014 18:41

Encore skrev: Men det lyder som at du netop er ude efter noget mere pågående.

Jeg kan dog sagtens nikke genkendende til din beskrivelse af et bækken som meget kontant i virkeligheden end pÃ¥ optagelser. Men spørgsmÃ¥let er om meget af den kunstige luftighed som du beskriver, ikke ligger i optagelserne? Og hvis den gør, om det sÃ¥ er via udstyret at man skal rette pÃ¥ det? Det kunne medføre andre ulemper, fx med evnen til at spille klassisk musik. Husk at teste med det ogsÃ¥  :wink:  


Jeg går ikke efter noget mere pågående, jeg går efter noget mere autentisk, der lyder mest muligt som instrumenter og stemmer lyder ude i den såkaldte virkelige verden.

Enig, som jeg nævnte ovenfor/tidligere kan ingen højttalere ændre på den komprimering og anden tilpasning af lyden, der sker i mixning og produktion i studiet. Det er klart.

Det jeg taler om er, at jeg oplever gode hornkonstruktioner, samt højttalere med stort membranareal har nogle kvaliteter -fra deres konstruktion- som gør, at lyden med dem kommer tættere på lyden, der høres ude i virkeligheden. I mine ører. Og hvis det lyder mere som den ægte vare, så kan man jo argumentere for, at det er hornene, der farver mindst...

Jeg ved godt fordommene overfor hornhøjttalere er så mange og lange, at hvis man skrev dem ned ville papiret med fordommene kunne nå adskillinge gange rundt om jorden - men det meste er nu engang fordomme. Og / eller det er en generalisering baseret på, at man har hørt en eller anden hornkonstruktion, der ikke lød optimalt og så generaliserer man ''at sådan lyder de alle''. Det svarer jo til at have hørt en transistorforstærker man synes var dårlig, og det er de så alle, hvis der er transistorer inde i kassen... Sådan er verden jo ikke skruet sammen.

Jeg har skam lyttet til bÃ¥de jazz og klassisk pÃ¥ dem, hvilket var en udpræget fornøjelse, sÃ¥gar hornmusik...! Trut trut... Det lød ikke ''pÃ¥gÃ¥ende'', det lød autentisk, men nÃ¥r man stikker ørene i nærheden af trut-enden pÃ¥ sÃ¥dan et blæserinstrument, sÃ¥ er der fanme knald pÃ¥, og ''jump factor''... Det skal højttalerne vel sÃ¥ ogsÃ¥ have? Hvis de skal gengive sÃ¥ autentiske som muligt..!?   :wink:

EDIT... Og i øvrigt synes jeg ikke Mummy kan kaldes en hornhøjttaler (ikke i min bog). Det er en tovejs dynamisk højttaler med en horn diskant. For mig bliver det en hornhøjttaler nÃ¥r hovedparten af frekvensomrÃ¥det gengives via kompressionsdrivere + horn. Universum er transmissionslinje op til 300hz og totalt horn(y) resten af vejen op   8)
Hilsen,
Morten
Brugeravatar
MortenB
Supermedlem
 
Indlæg: 2094
Tilmeldt: fre apr 06, 2007 00:21
Geografisk sted: Østjylland

Re: Musik i mellageret...

Indlægaf Encore » man aug 11, 2014 18:57

Nu synes jeg ikke jeg har fordomme mod hornhøjttalere, der kan være alle mulige andre grunde til udstyr ikke lyder optimalt pÃ¥ en messe. Ikke mindst at der ofte spilles for højt til min smag  :lol:

Men a propos det med at lyde mere som musik i virkeligheden: Det er netop det de gamle klassiske optagelser ofte gør, også selvom de ikke har super 3D-punktformighed. Men lige præcis jump factoren er stor på disse optagelser. Og jo, der er virkelig blæs på en hornsektion i virkeligheden, dog lyder det ikke ubehageligt, som det gør det ofte på både alm. og hornhøjttalere med mange moderne indspilninger. Og her kan det godt være at horn er mere nådesløse ...
Brugeravatar
Encore
Seniormedlem
 
Indlæg: 613
Tilmeldt: tors jan 03, 2008 19:31
Geografisk sted: København

Re: Musik i mellageret...

Indlægaf MortenB » man aug 11, 2014 19:00

HOLBERG skrev:Hej Morten

Rart at "se" dig herinde igen!  :D

Spændende med de horn, som uden tvivl har en anden spillestil, end dine Egglestons. Er spændt pÃ¥ om du gør alvor af det  8)


Tak mester   8)

Da jeg var ude og høre dem i lørdags  (den første udgave af dem) tog jeg indtrykkene med hjem og spillede sÃ¥ præcis samme musik pÃ¥ mig eget system. Der er ikke stor forskel i spillestil / klangbalance osv, det er der faktisk ikke...

Der hvor jeg synes de kan noget særligt er i evnen til at gengive både micro- og macrodynamik, forkanterne på transienterne er med. Dét er en af kvaliteterne ''fra øveren'' som så kommer med ind i stuen. De har mere ''jump factor'', og musikken lever på en anden måde. Svært at forklare - og inden jeg selv begyndte at spille hørte jeg det ikke. Nu spiller jeg i band og nu hører jeg det meget tydeligt.

Beslutningen er nu kommet et meget stort skridt tættere på for de gode mennesker ved Studiosound og jeg er nu enige om en handel. Den indebærer så salg af mine CJ monotrin, så timingen kommer til at afhænge af, hvonår de bliver solgt. De bedste forstærkere jeg nogensinde har haft, men der er ligesom ikke rigtig brug for 275W mono-børger sammen med de dér halløjttalere.

Farvemæssigt overvejer jeg denne kombination. Den lyse af dem på baskabinettet, delefilterbox og diskanthorn, og mellemtonehornet i den mørkere til højre. Farver er jo noget juks at vurdere på en skærm, så jeg skal forbi farvehandleren og købe et par prøver, så jeg kan male nogle halvstore mdf plader for at få et ordentligt indtryk...

Screen Shot 2014-08-11 at 11.52.02.jpg
Hilsen,
Morten
Brugeravatar
MortenB
Supermedlem
 
Indlæg: 2094
Tilmeldt: fre apr 06, 2007 00:21
Geografisk sted: Østjylland

Re: Musik i mellageret...

Indlægaf MortenB » man aug 11, 2014 19:04

Encore skrev:Nu synes jeg ikke jeg har fordomme mod hornhøjttalere, der kan være alle mulige andre grunde til udstyr ikke lyder optimalt pÃ¥ en messe. Ikke mindst at der ofte spilles for højt til min smag  :lol:

Men a propos det med at lyde mere som musik i virkeligheden: Det er netop det de gamle klassiske optagelser ofte gør, også selvom de ikke har super 3D-punktformighed. Men lige præcis jump factoren er stor på disse optagelser. Og jo, der er virkelig blæs på en hornsektion i virkeligheden, dog lyder det ikke ubehageligt, som det gør det ofte på både alm. og hornhøjttalere med mange moderne indspilninger. Og her kan det godt være at horn er mere nådesløse ...


Yes, du har ret: De der gamle skiver kan altså bare noget..! Det samme med jazz pladerne fra den tid..!

Jeg tog -bevidst- nogle halvelendige optagelser med, da jeg var ude og høre dem. Eks The Black Keys med nummeret Ten cent pistol, som er totalt fedt musik, og totalt ''lagkageproduktion''. Det kan være ulideligt at lytte til på et for aggresivt afstemt anlæg... Jeg var indstillet på at plomberne ville flyve ud af bisserne, men det lød naturligt og godt. Naturligvis ikke så godt som de gode optagelser, men det blev ikke skingert eller aggresivt. Det var jeg meget positivt overrasket over.
Hilsen,
Morten
Brugeravatar
MortenB
Supermedlem
 
Indlæg: 2094
Tilmeldt: fre apr 06, 2007 00:21
Geografisk sted: Østjylland

Re: Musik i mellageret...

Indlægaf mson » lør aug 16, 2014 17:30

Ducati skrev:
Encore skrev: Men det lyder som at du netop er ude efter noget mere pågående.

Jeg kan dog sagtens nikke genkendende til din beskrivelse af et bækken som meget kontant i virkeligheden end pÃ¥ optagelser. Men spørgsmÃ¥let er om meget af den kunstige luftighed som du beskriver, ikke ligger i optagelserne? Og hvis den gør, om det sÃ¥ er via udstyret at man skal rette pÃ¥ det? Det kunne medføre andre ulemper, fx med evnen til at spille klassisk musik. Husk at teste med det ogsÃ¥  :wink:  


Jeg går ikke efter noget mere pågående, jeg går efter noget mere autentisk, der lyder mest muligt som instrumenter og stemmer lyder ude i den såkaldte virkelige verden.

Enig, som jeg nævnte ovenfor/tidligere kan ingen højttalere ændre på den komprimering og anden tilpasning af lyden, der sker i mixning og produktion i studiet. Det er klart.

Det jeg taler om er, at jeg oplever gode hornkonstruktioner, samt højttalere med stort membranareal har nogle kvaliteter -fra deres konstruktion- som gør, at lyden med dem kommer tættere på lyden, der høres ude i virkeligheden. I mine ører. Og hvis det lyder mere som den ægte vare, så kan man jo argumentere for, at det er hornene, der farver mindst...

Jeg ved godt fordommene overfor hornhøjttalere er så mange og lange, at hvis man skrev dem ned ville papiret med fordommene kunne nå adskillinge gange rundt om jorden - men det meste er nu engang fordomme. Og / eller det er en generalisering baseret på, at man har hørt en eller anden hornkonstruktion, der ikke lød optimalt og så generaliserer man ''at sådan lyder de alle''. Det svarer jo til at have hørt en transistorforstærker man synes var dårlig, og det er de så alle, hvis der er transistorer inde i kassen... Sådan er verden jo ikke skruet sammen.

Jeg har skam lyttet til bÃ¥de jazz og klassisk pÃ¥ dem, hvilket var en udpræget fornøjelse, sÃ¥gar hornmusik...! Trut trut... Det lød ikke ''pÃ¥gÃ¥ende'', det lød autentisk, men nÃ¥r man stikker ørene i nærheden af trut-enden pÃ¥ sÃ¥dan et blæserinstrument, sÃ¥ er der fanme knald pÃ¥, og ''jump factor''... Det skal højttalerne vel sÃ¥ ogsÃ¥ have? Hvis de skal gengive sÃ¥ autentiske som muligt..!?   :wink:

EDIT... Og i øvrigt synes jeg ikke Mummy kan kaldes en hornhøjttaler (ikke i min bog). Det er en tovejs dynamisk højttaler med en horn diskant. For mig bliver det en hornhøjttaler nÃ¥r hovedparten af frekvensomrÃ¥det gengives via kompressionsdrivere + horn. Universum er transmissionslinje op til 300hz og totalt horn(y) resten af vejen op   8)


Ducati --

Dejligt og spændende at høre om din fremtidige(?) overgang til hORNS Universum MkIII'erne (m. aktive basser), og de bevæggrunde der ligger bag. Jeg spiller ikke selv musik, men kan med afsæt i at lytte en del til live musik nikke genkendende til dine observationer på, og ikke mindst en tiltagende præference for bl.a. mikro-/makrodynamiske og transientmæssige egenskaber, og hvordan de er med til at danne basis for en mere autentisk gengivelse i forhold til live-afspillet musik - eller simpelthen bare hvad der i mine ører lyder (og på kroppen føles) naturligt.

Mange af de demo'er jeg lytter til rundt omkring hvor der kun bruges direkte strålende enheder i højttalerne (med særlig fokus på mellem- og højfrekvenserne, nu hvor der sjældent bruges hornforstærkning af bunden), oplever jeg ofte et ret præcist aftegnet perspektiv samt "luftig" gengivelse, men også en potentielt "flimset," kropløs og for pæn lyd hvor der generelt mangler umiddelbar klarhed, tekstur, størrelse/nærhed, hastighed, og afslappethed/ubesværethed - dét overvejende vurderet i forhold til lyden fra mit eget setup.

Nu er Mummy'erne heller ikke hvad jeg ville kalde regulære hornhøjttalere, men blot waveguide- eller i hvert fald delvist /horn-baserede. Stikker man hovedet hen foran tragten bliver det hurtigt klart, at det ikke kun er diskanttoner der lyder her, noget der også kan aflæses af delefrekvensen (som Lukasz har oplyst til ca. 1,3-1,4kHz) hvor der med kun 6 dB/oktav afskæring nedefter er en del overlap til mellemtonen - væsentligt at præcisere, for mig at se, i forhold til blot at kalde dem "diskanthorn."

Jeg har lyttet til de første udgaver af Universum, sikkert de samme du har lyttet til hos Karsten og Bjarke, og det bliver spændende at høre dine indtryk af MkIII udgaverne når (eller hvis) de engang rammer matriklen. Jeg synes de ("gamle") spiller fremragende; magen til afslappet og naturlig mellemtone har jeg nok aldrig hørt, omend jeg bemærkede lidt u-sammenhæng med toppen (hvad også kan falde tilbage på opstillingen) - dog ikke noget der ændrede ved total-indtrykket.
Kilde: Synology NAS + DIY medieserver -  USB-S/PDIF konverter: Audiophilleo 2 + PurePower DAC/pre: BCA Roquefort - Effekt: Belles SA-30 - Højtt.: Electro-Voice TS940D LX - Subwoofere: 2 x lilmike's "MicroWrecker" tapped horn - Sub forstærker: Crown K2 - DSP: Xilica XP-3060 - Signalkabel: Mundorf Silver/Gold XLR-RCA/Mogami 2549 XLR-XLR - Højtt.-kabel: Duelund Coherent Audio DCA16GA + Mundorf Silver/gold (shotgun) - Strømkabler: DIY m. IeGo kobberstik
mson
Entusiastmedlem
 
Indlæg: 198
Tilmeldt: ons jul 01, 2009 09:09

ForegåendeNæste

Tilbage til Mit anlæg


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 1 gæst

Brugermenu

Brugernavn:

Adgangskode:

Markedspladsen

Der er ingen annoncer på brugtmarkedet pt.