Thomas Sillesen skrev:Spencer skrev:Thomas Sillesen skrev:Spencer skrev:Thomas Sillesen skrev:Spencer>
Du svarede ikke på dette:
Fordi vi altid forsøger at gøre tingene bedre. Men det undrer mig at du på den ene side siger vi ikke behøver sende pressemeddelse ud når vi ændrer noget, og på den anden side brugte en dags tid på hifi4all på at gøre det.. kan du godt selv se modsigelsen i det ???
Derudover ved jeg altså ikke hvor du kan få sådan noget som det her fra:
Men der kan være kunder der bliver skuffede, når de forventer at få noget gammelt, og så får noget nyt.
Hvad tror du får vore produkter til at købe vore produkter ? tekniske data eller lyden ???
Pointen er, at når man læser den gamle pressemeddelelse, så tror man at alt det 'gode' er bibeholdt, samt kun forbedringer, er kommet på. Hvis man er af den opfattelse, at høj tomgangsstrøm er at foretrække, kan man altså blive skuffet her, selvom man ikke ved at lav måske lyder bedre (siger andre).
Du svarer stadig ikke på dette:
Fordi vi altid forsøger at gøre tingene bedre. Men det undrer mig at du på den ene side siger vi ikke behøver sende pressemeddelse ud når vi ændrer noget, og på den anden side brugte en dags tid på hifi4all på at gøre det.. kan du godt selv se modsigelsen i det ???
Og iøvrigt, tror du virkeligt der er forbrugere der køber forstærkere på baggrund af tomgangsstrømmen ? Jeg vil tro at 100% af vores kunder køber produkterne på grund af lyden, det er ihvertfald sådan at forhandlerne bruger tiden på at demonstrere lyden for kunderne, og det er vist i sidste årtusind at man i butikkerne brugte tid på at tale om teknik...
Selvfølgelig er lyden den afgørende del, for afslutningen af en handel.
Men om kunden overhovedet bevæger sig ind i forretningen, kan være afgjort ved at udvælge måske 3 produkter til prøvelyt, ud af 6 mulige.
I den forbindelse, kan data sagtens lokke til at prøvelytte én vare, frem for en anden.
Og du tror så at potentielle kunder til en Densen B-350 udvælger den til prøvelyt baseret på en 3 år gammel pressemeddelse på hifi4all ?????
Vores markedsundersøgelser viser ellers at normal forbruger opførsel er at gå til 2-4 forhandlere man har hørt godt om, og beder dem demonstrere hvad der er af produkter i prisklassen.
Således har anmeldelser nærmest heller ingen effekt (vi kan ihvertfald ikke rigtigt måle den) selvom vi får masser af "best buy" "editors choice" "årets produkt" etc. Nu om dage afgøres salget af forhandlerens præferencer.
Det er lidt synd, hvis folk kun går efter varer i 'prisklassen'.
Så går de nemlig glip ef den vare til den halve pris, der lammetæver det de lige hørte hos konkurrenten, såfremt de insisterer på at varen
skal koste et vist beløb.
Mange søger vel også efter den vare der hedder 'bedst
under denne pris' skulle jeg mene. Men jeg har hørt om mange, der
vil have 'højttalere til ca. 60k', og i den dur.
Det er lidt synd, men til syvende og sidst, er det jo kundens egen skyld, hvis beslutninger tages for hurtigt.
Hvis det er rigtigt hvad du siger, at klasse A ikke længere regnes som et kvalitetsstempel, og at ingen andre end 'anorakker' interesserer sig for det, så behøver man vel ikke engang nævne noget om klasse ditten og datten, men kun hvor bred den er, hvor godt den lyder, og hvad den koster...
Såfremt kun 'anorakker' interesserer sig for det, syntes jeg dog at det er lidt synd, hvis de diskrimineres, og ikke regnes for noget. Men de kan selvfølgelig bare lære at binde et slips.