CPH-R skrev:altså ” MARKETING”
Jeg syntes da også at min mors mad er super..!? men det er ikke ensbetydende, med at hun får 5 stjerner i guide Michelin.??
Jeg kan godt se, at det er cool, at et lille Dansk firma, har lavet en aftale med et verdens berømt firma.
Og mon ikke Lyngdorf og co. Har lagt sig i selen, for ikke at skuffe nogen købere.
:wink:
Det der udbydes her er rendyrket signalværdi på linje med Gucci tasker osv. og føler køberne at de får tilstrækkelig signalværdi for pengene er succes'en hjemme. Om de også får lyd for pengene er formentlig underordnet.
CPH-R skrev:altså ” MARKETING”
Jeg syntes da også at min mors mad er super..!? men det er ikke ensbetydende, med at hun får 5 stjerner i guide Michelin.??
Jeg kan godt se, at det er cool, at et lille Dansk firma, har lavet en aftale med et verdens berømt firma.
Og mon ikke Lyngdorf og co. Har lagt sig i selen, for ikke at skuffe nogen købere.
:wink:
sund skrev:Læst - ikke list.
Hvad nogen har gjort og fejlet i, skal ikke få andre til at lade være med at prøve igen, bare uden at gentage fejlene.
Uden den holdning var der nok ikke kommet meget ud af at prøve at flyve, set i lyset af de mange der døde under forsøgene.
Desuden kan det være sværere at se sammenhængen mellem at køre lidt hurtigt og høre musik.
TagMcClaren's tanke har nok været at vi kan få flere forretningsområder med de kunder vi har, som har mange penge, og det tror jeg var fejlen.
Det handler mere om at lave en synergi mellem kvaliteten, mærket og designet der munder ud i en feelgoodfornemmelse og signalværdi over for omgivelserne.
enig..
Hvis verden fungerede som foxinix og co. prædikker. Så var vi ikke kommet længere end krystal aparater og tragt gramofoner.
Thomas Sillesen skrev:
Men ja, det virker som det at gå ind på hifi markedet er svært for mærker der intet har med hifi at gøre. Om det skyldes det store antal anorakker skal jeg lade være usagt, men der er nok ingen tvivl om at hifi nødder i stor udstrækning ønsker hifi som ikke har bevæget sig for langt væk fra udgangspunktet.
Fra mit arbejde ved jeg at det, de fleste fejler med er distributions kanaler/ ledet. om man så har verdens bedste produkt, hjælper det intet hvis det ikke har maximal exponering. og det gælder alle niveauer. De billige skal i elmutanten og bilka, de dyre i flest mulige special forretninger.
god test, reklamer, osv. hjælper meget lidt. hvis det ikke vises frem.
-Når det så er i butikkerne ! at få personalet til at vise det osv.
Men det ved CPH og Densen nok alt om
Tilbage til Generelt & Andet Hi-Fi
Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 4 gæster