Nerds.dk - Hifi, Stereo & Lyd Community

Jeg blev smidt ud ?

Alt ikke hifi-relateret.

Hvad er bedst, Audi eller Alfa?

Indlægaf TheDuke » ons dec 07, 2005 16:12

Jeg er ikke med i antisilvers fanklub, men her rammer han hovedet på sømmet.

Når Jonas i 2 år er blevet truet med retssager, kan man roligt gå ud fra han kan dokumentere enhver lille millimeter af det han skriver. (ellers var han nok allerede blevet sagsøgt)

Så når han citerer Bruno for at sige han har brugt 180.000,- på hifi4all, så har Bruno garanteret skrevet det til ham.

Når Kenneth så siger at han alene ejer og bestemmer på hifi4all.

SÃ¥ lyver en af dem.
Brugeravatar
TheDuke
Entusiastmedlem

Indlæg: 318
Tilmeldt: man okt 31, 2005 16:30

Indlægaf Mogens Kamp » ons dec 07, 2005 16:14

MichaelWB skrev:
mr.antisilver skrev:
MichaelWB skrev:
mr.antisilver skrev:Det forsøg på at afvæbne kritikken omkring JB's beskyldninger via Kennet på h4all...er ikke godt nok, dersom JBfaktisk kan bevise, at redaktøren personligt har investeret 180.000 kr. i sitet.En af dem lyver...og indtil jeg ser de faktiske beviser på, at redaktøren "trækker den udtalelse tilbage" ja.da tror jeg faktisk mest på Jonas Bojer i denne sag

Hvorfor det?
Jonas har endnu ikke dokumenteret noget som helst og alligevel er han troværdig?

Det er nemt at råbe højt, men hvis ikke man har noget at understøtte det med, så er det ikke meget værd i længden.
jeg gÃ¥r ud fra at han  dokumentere det...det ville være meget skidt for ham om det hele er et stunt...da jeg mere el. midre mener..at en sÃ¥dan sag..kunne komme for domstolene i yderste konsekvens..og det tror jeg JB er opmærksom pÃ¥....og alene det at h4all via Kenneth selv..har "digtet" en lille historie til lejligheden..siger jo alt..hvis dette her var uden hold i nogetsomhelst..hvorfor skulle Kenneth sÃ¥ gÃ¥ ind i sagen og tage hele ansvaret..hvormed Bruno derved fritages for ansvar...det er ikkegodt nok..det stinker

og endnu mere betændt gøres det af selvsamme kenneth agerer modererende i den trÃ¥d, der er pÃ¥ h4all...det bliver tydeliogere  ogtydeliger at der ernoget at skjule...

Nææ det eneste der bliver tydeligere og tydeligere er, at der er nogle enkelte personer der har bestemt sig for at køre en hetz på hifi4all fordi de ikke kan lide den måde bliver kørt på, eller måske bare generelt er nogle smålige personer?

Først bliver folkene fra hifi4all mistænkelig gjort fordi de ikke kommer med en forklaring. Og når de så gør, bliver det fejet bort som en opdigtet historie!

Jeg tror alt dette skyldes at JB og Antisilver gerne ville være en del af redaktionen pÃ¥ hifi4all, og hvis de benægter det mÃ¥ jeg jo have ret!  :roll:
ser  du...den redaktion derovre er squ for smÃ¥lig til mig...men iøvrigt er denne her sag ikke et spørgsmÃ¥lv om min person...og jeg stÃ¥r ved hvad der tidligere er skrevet..at man ikke skal tillægge test afgørende betydning...istedetfor anbefales egne øren.
Men det kommer ikke bag på mig, at der åbenbart er fordele til de radaktionelle medlemmer på h4all, når de tester...disse fordele vil blive forsøgt holdt skjult af både redaktionen som de forretninger, der medvirker...for selvfølgelig kan noget sådant da forekomme..og forekommer så vidt jeg er orienteret i alle andre steder af verden(læs hifi verden) gode test er sjældent nøgterne...mine egne test ..siger mig..at der er meget galt..med de test, der præsenteres i både blade som internetsites...men igen..."kortene" holdes tæt til kroppen rundt omkring...for kunne det endeligt bevises..vilde reelt betyde at den pågældende site ville være så godt som død...men...selvfølgelig foregår der urent trav..det er jo ikke en forbrugerorganisation, der tester...og følgelig er der ikke andre kriterier for disse test..end de, der på et vilkårligt tidspunkt medgår til at fortsætte et evt.maskespil
Mogens Kamp
Supermedlem

Indlæg: 1831
Tilmeldt: ons nov 02, 2005 01:02

Indlægaf syska » ons dec 07, 2005 16:26

TheDuke skrev:Jeg er ikke med i antisilvers fanklub, men her rammer han hovedet på sømmet.

[...]

Ja, der er noget der ikke hænger sammen.....
syska
Entusiastmedlem

Indlæg: 152
Tilmeldt: ons okt 26, 2005 16:42
Geografisk sted: Her

Indlægaf Mogens Kamp » ons dec 07, 2005 16:26

[...]

og som sagen står nu er det Bruno...der er løgneren, dersom han har skrevet dette med de 180.000 kr. til JB..hvorefter sagen burde være klar for Kenneth: Bruno må ud af den redaktion om redaktionen ønsker at være så frelste som kenneth selv giver udtryk for, at de er
Mogens Kamp
Supermedlem

Indlæg: 1831
Tilmeldt: ons nov 02, 2005 01:02

Indlægaf MichaelWB » ons dec 07, 2005 18:01

Hvorfor er det Bruno der er løgneren?

Er der nogen, der har set nogen som helst form for dokumentation af JB's påstande?

JB slynger en beskyldning ud og holder sig så ellers bare i baggrunden. Så længe han ikke kan dokumentere sin påstand må det logiske da være at det e ham der er løgneren!
MichaelWB
Nyt medlem

Indlæg: 15
Tilmeldt: tirs dec 06, 2005 11:35

Indlægaf Mogens Kamp » ons dec 07, 2005 18:05

MichaelWB skrev:Hvorfor er det Bruno der er løgneren?

[...]

Er enig i..at tiden er mere end moden til at JB dokumenterer et udskrift af den trussel han taler om...JB bør selv meddele sig..det er jeg enig i
Mogens Kamp
Supermedlem

Indlæg: 1831
Tilmeldt: ons nov 02, 2005 01:02

ha ha ha

Indlægaf miju » ons dec 07, 2005 20:32

:lol:   Hold da kæft hvor er dette morsomt!!.........  :lol:    :lol:   :lol:   :lol:   :lol:

10 poeng for underholdnings værdi!..
m.
miju
Seniormedlem

Indlæg: 863
Tilmeldt: man okt 24, 2005 19:41

Indlægaf Jonas Bojer » ons dec 07, 2005 21:08

Hejsa Alle

Nogle spørger hvorfor jeg skrev indlægget og jeg mener at den første del af indlægget beskriver dette tydeligt nok.
I må selv dømme om jeg var for meget, men nu kender I baggrunden.

--------------------------- Oprindelig e-mail ----------------------------
Emne: Re: HIFI4ALL.DK
Fra:  Redaktøren <bruno@hifi4all.dk>
Dato: Onsdag, 7/4 2004, 04:13
Til:  jonasbojer@mailme.dk

Hej

Det er vist på tide, du rejser dig op og står til ansvar for dine
udtalelser.

Jeg har gennemgået materialet i nat og sammen med juristerne vil vi
overveje, om vi skal invitere firmaer og enkeltpersoner i en evt. sag -
dvs at der KAN blive tale om mere end een anmeldelse med erstatningskrav.

Jeg kan ikke se formålet med at mødes - det vil bare være spild af god tid.

Når du tænker efter, er du udmærket godt klar over, hvad der gik galt. Man
kan ikke ustraffet stille spørgsmålstegn ved virksomheders medarbejdere
eller lederes integritet ved i fuld offentlighed at antyde bestikkelse. SÃ¥
falder hammeren - tungt.

Vi ved jo begge, at du på ingen måde har beviser for dine antydninger -
mens jeg har alle beviserne på hånden i form af fakturaer fra
forhandlerne.

Det er altså op til vores advokater at vurdere, om en sag kan betale sig -
dvs om en erstatning kan dække advokaternes salær, samt give HIFI4ALL.DK
og min person en tilstrækkelig kompensation.

De samme overvejelser gælder givetvis også, hvis der er andre end os, der
rejser tiltale.

Men som sagt - så længe der ikke er nogen sag, behøver du ikke gøre
noget.Vi skal nok spille med åbne kort.

Personligt kan jeg stadig ikke fatte, hvad det er på HIFI4ALL.DK, du har
så uendelig meget imod.

Det er mig virkelig en gåde, at du kører så direkte en konfrontationskurs,
at det måske ender med at stemple dig som kriminel.

Gang på gang har du antydet, at HIFI4ALL.DK er en pengemaskine, som
redaktionelt tager parti for annoncørerne, og nu at vi må være bestukket
fordi vi har det udstyr, vi godt kan li´.....

Det havde måske været bedre, at vi havde købt udstyr ANDRE godt kan li ???

Hvad er det du vil ?? Jeg forstår det simpelthen ikke.

Det burde være fuldstændig klart for alle, at vi på HIFI4ALL.DK lægger et
enormt stykke arbejde for at fremme de gode og store oplevelser, man kan
få med HIFI og surround.

Vi bruger AL vores fritid på at give jer brugere et GRATIS sted at udvikle
og vedligeholde jeres interesse for lyd og billede - det handler altså om
1000-vis af ubetalte timer.

Personligt har jeg ud over timerne investeret mere end 180.000,- i
HIFI4ALL.DK - penge, som er taget af EGEN lomme for at kunne give
magasinet et indhold med en vis kvalitet - og som aldrig kommer ind igen.

De andre anmeldere arbejder under samme vilkår, men nøjes dog med at
investere i kameraer, lys, transport, udstyr mv for deres egne penge - kun
fordi de synes det er skægt og spændende at drive udviklingen af hifi
videre til gavn for alle.

Bare se på de 29 mennesker, der nu g ratis bruger deres fritid til at
skrive om deres musiksamlinger. Hvorfor gør de det ???

Jeg fatter ikke, at du på ren spekulation vil sætte hele dette arbejde og
dets betydning på spil.

Det får du ganske enkelt ikke lov til. Du kommer til at tage
konsekvenserne for dine  udtalelser !!!

Bruno
Brugeravatar
Jonas Bojer
Supermedlem

Indlæg: 1382
Tilmeldt: man okt 24, 2005 11:31
Geografisk sted: Odder

Indlægaf RAMMA » ons dec 07, 2005 21:15

denne tråd er et godt eksempel, på en god dansk nationalsport :!:
misundelse :evil: , mistro :? , smør andre godt og grundigt ind i lort og pis :evil: , og slip godt fra det :twisted:
det er ved at være lidt trættende efterhånden :roll:
men jeg kan selvfølgelig lade være med at læse tråden :wink:
HIFI HILSEN FRA
RAMMA
Brugeravatar
RAMMA
Supermedlem

Indlæg: 1902
Tilmeldt: fre nov 04, 2005 22:40
Geografisk sted: sydjylland

Indlægaf Mogens Kamp » ons dec 07, 2005 21:16

Jonas Bojer skrev:Hejsa Alle

Fra:  Redaktøren <bruno@hifi4all.dk>
Dato: Onsdag, 7/4 2004, 04:13
Til:  jonasbojer@mailme.dk

[...]

flot Jonas...tager hatten af for dig i denne her sag
Mogens Kamp
Supermedlem

Indlæg: 1831
Tilmeldt: ons nov 02, 2005 01:02

Indlægaf Peter - AR » ons dec 07, 2005 23:02

Slettet af mig.
Senest rettet af Peter - AR tors dec 08, 2005 00:42, rettet i alt 1 gang.
Med venlig hilsen,
Peter - AR
____________________________________

Powered by Linux:

www.ARhifi.com & www.Acoustic-Reality.com
Brugeravatar
Peter - AR
Branchemedlem

Indlæg: 490
Tilmeldt: lør okt 29, 2005 19:02
Geografisk sted: Holstebro

Indlægaf Acer » ons dec 07, 2005 23:10

Fra:  Redaktøren <bruno@hifi4all.dk>
Dato: Onsdag, 7/4 2004, 04:13
Til:  jonasbojer@mailme.dk

[...]

Jeg tager sgu istedet hatten af for Redaktøren, han siger ligeud at nÃ¥r Jonas ikke kan bevise hans udtalelser om bestikkelse og fremfører disse udtalelser i offentligt rum ja sÃ¥ falder hammeren sgu, den type sager hører under injurier og er sÃ¥mænd ganske strafbart jvf. dansk lov. Hvorfor man sÃ¥ ikke har ført en sag imod ham kan vel skyldes flere ting, men jeg vil gætte pÃ¥ at man har nok vurderet at sÃ¥fremt man vandt sagen blev JB jo nødt til at sælge alt hans elskede Linn-udstyr for at betale erstatningen samt sagens omkostninger og det ville jo være ganske ulykkeligt  :o
Acer
Nyt medlem

Indlæg: 6
Tilmeldt: lør dec 03, 2005 01:08

Indlægaf Mogens Kamp » ons dec 07, 2005 23:16

Fra:  Redaktøren <bruno@hifi4all.dk>
Dato: Onsdag, 7/4 2004, 04:13
Til:  jonasbojer@mailme.dk

[...]

nuvel..jeg formidler blot det indtryk, jeg har fÃ¥et ved at følge sagen...og jeg synes ikke man skal true med en tur til domstolene,hvis ikke det er præcist det, man har tænkt sig at gøre.Hvorvidt det er injurerende..mÃ¥ vel bero pÃ¥ om der er hold i tingene, hvilket jeg ikke kan vurdere endeligt, men det virker ganske usmageligt at et site truer med den slags  i forhold til en almindelig bruger uden juridiske forudsætninger...og det er min anke...Jeg oplever ikke, at der er tale om egentlig bagvaskelse...i juridiske forstand, da alle vel har ret til en oplevelse af den type mails og det, der ligger bagved en sÃ¥dan korrespondance.
Mogens Kamp
Supermedlem

Indlæg: 1831
Tilmeldt: ons nov 02, 2005 01:02

Indlægaf Mogens Kamp » ons dec 07, 2005 23:25

Videre fastholder jeg..at på baggrund af sagen, som den er præsenteret af JB,Redaktøren og kenneth..at den med de 180.000 kr, som Bruno angiveligt skulle have investeret i sitet..ikke kan være korrekt medmindre..kenneth..ikke har udtømmende forklaret hvorledes tingene hænger sammen.Så vidt jeg kan bedømme det..har kennet på h4all..jo netop modsagt at andre,Bruno inklusive, har investeret i deres site, hvilket IKKE harmonerer med Bruno's mail.
Dette har man ret til at konkludere..sådan som sagen står nu..og videre er det vel også at gå forvidt at anlægge søgsmål på baggrund af en meningsudveksling, der har til formål at afdække de forhold, der erknyttet til en redaktions uafhængighed. Kan en redaktion ikke håndtere en sådan situation..er det ret let at påbegynde en analyse, der ender med, at man må konkludere, at der foregår noget, der åbenbart ikke tåler dagens lys i forhold til den officielle tilgang til de redaktionelle kriterier for upartiskhed
Senest rettet af Mogens Kamp ons dec 07, 2005 23:38, rettet i alt 1 gang.
Mogens Kamp
Supermedlem

Indlæg: 1831
Tilmeldt: ons nov 02, 2005 01:02

Re: Jeg blev smidt ud ?

Indlægaf TheDuke » ons dec 07, 2005 23:27

MichaelWB skrev:
TheDuke skrev:MichaelWB det er vel ok jeg ikke er lige så let at overbevise som dig ? for de svarer jo ikke direktepå et eneste spørgsmål der er stillet. Synes at når man kigger i sagen bliver der flere og flere løse ender, se nu siger Kenneth på hifi4all "Det er undertegnede, ADMINISTRATOR Kenneth Rasmussen, der suverænt ejer, leder, er ansvarshavende for HIFI4ALL.DK og sidste i ende beslutningstager på alle sager."

Jonas Bojer skrev:Bagefter får jeg en MEGET truende mails fra Bruno som har følgende sætninger:

Citat 1:
Personligt har jeg ud over timerne investeret mere end 180.000,- i HIFI4ALL.DK

En eller anden siger ikke sandheden af de 2. Jeg tror på Kenneth, måske ved han ikke hvad Bruno laver og siger ?

Eller også er du meget nemmere at overbevise!

Hvorfor er JB for dig mere troværdig end Kenneth?
Hvornår dokumenterer Jonas sine påstande?

At Jonas er typen der slynger om sig med beskyldninger om det ene og det andet, er vel egentlig ikke den store overraskelse.
At der så er en flok der ender som "medløbere" og mener man er skyldig til det modsatte er bevist, synes jeg er sørgeligt.
Brugeravatar
TheDuke
Entusiastmedlem

Indlæg: 318
Tilmeldt: man okt 31, 2005 16:30

ForegåendeNæste

Tilbage til Off-Topic

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 2 gæster

Brugermenu

Brugernavn:

Adgangskode:

Markedspladsen

Der er ingen annoncer på brugtmarkedet pt.