Nerds.dk - Hifi, Stereo & Lyd Community

Jeg blev smidt ud ?

Alt ikke hifi-relateret.

Hvad er bedst, Audi eller Alfa?

Indlægaf oslu2706 » tors dec 08, 2005 13:23

Acer skrev:
mr.antisilver skrev:
Jonas Bojer skrev:Hejsa Alle

Nogle spørger hvorfor jeg skrev indlægget og jeg mener at den første del af indlægget beskriver dette tydeligt nok.
I må selv dømme om jeg var for meget, men nu kender I baggrunden.

Selv synes jeg det er rimelige spørgsmål imellem. Nogle af jer siger det ikke passer hvad jeg skriver, at Bruno har skrevet, men her er en kopi af den ene mail Bruno skrev til mig:

--------------------------- Oprindelig e-mail ----------------------------
Emne: Re: HIFI4ALL.DK
Fra:  Redaktøren <bruno@hifi4all.dk>
Dato: Onsdag, 7/4 2004, 04:13
Til:  jonasbojer@mailme.dk

Hej

Det er vist på tide, du rejser dig op og står til ansvar for dine
udtalelser.

Jeg har gennemgået materialet i nat og sammen med juristerne vil vi
overveje, om vi skal invitere firmaer og enkeltpersoner i en evt. sag -
dvs at der KAN blive tale om mere end een anmeldelse med erstatningskrav.

Jeg kan ikke se formålet med at mødes - det vil bare være spild af god tid.

Når du tænker efter, er du udmærket godt klar over, hvad der gik galt. Man
kan ikke ustraffet stille spørgsmålstegn ved virksomheders medarbejdere
eller lederes integritet ved i fuld offentlighed at antyde bestikkelse. SÃ¥
falder hammeren - tungt.

Vi ved jo begge, at du på ingen måde har beviser for dine antydninger -
mens jeg har alle beviserne på hånden i form af fakturaer fra
forhandlerne.

Det er altså op til vores advokater at vurdere, om en sag kan betale sig -
dvs om en erstatning kan dække advokaternes salær, samt give HIFI4ALL.DK
og min person en tilstrækkelig kompensation.

De samme overvejelser gælder givetvis også, hvis der er andre end os, der
rejser tiltale.

Men som sagt - så længe der ikke er nogen sag, behøver du ikke gøre
noget.Vi skal nok spille med åbne kort.

Personligt kan jeg stadig ikke fatte, hvad det er på HIFI4ALL.DK, du har
så uendelig meget imod.

Det er mig virkelig en gåde, at du kører så direkte en konfrontationskurs,
at det måske ender med at stemple dig som kriminel.

Gang på gang har du antydet, at HIFI4ALL.DK er en pengemaskine, som
redaktionelt tager parti for annoncørerne, og nu at vi må være bestukket
fordi vi har det udstyr, vi godt kan li´.....

Det havde måske været bedre, at vi havde købt udstyr ANDRE godt kan li ???

Hvad er det du vil ?? Jeg forstår det simpelthen ikke.

Det burde være fuldstændig klart for alle, at vi på HIFI4ALL.DK lægger et
enormt stykke arbejde for at fremme de gode og store oplevelser, man kan
få med HIFI og surround.

Vi bruger AL vores fritid på at give jer brugere et GRATIS sted at udvikle
og vedligeholde jeres interesse for lyd og billede - det handler altså om
1000-vis af ubetalte timer.

Personligt har jeg ud over timerne investeret mere end 180.000,- i
HIFI4ALL.DK - penge, som er taget af EGEN lomme for at kunne give
magasinet et indhold med en vis kvalitet - og som aldrig kommer ind igen.

De andre anmeldere arbejder under samme vilkår, men nøjes dog med at
investere i kameraer, lys, transport, udstyr mv for deres egne penge - kun
fordi de synes det er skægt og spændende at drive udviklingen af hifi
videre til gavn for alle.

Bare se på de 29 mennesker, der nu g ratis bruger deres fritid til at
skrive om deres musiksamlinger. Hvorfor gør de det ???

Jeg fatter ikke, at du på ren spekulation vil sætte hele dette arbejde og
dets betydning på spil.

Det får du ganske enkelt ikke lov til. Du kommer til at tage
konsekvenserne for dine  udtalelser !!!

Bruno
flot Jonas...tager hatten af for dig i denne her sag

Jeg tager sgu istedet hatten af for Redaktøren, han siger ligeud at nÃ¥r Jonas ikke kan bevise hans udtalelser om bestikkelse og fremfører disse udtalelser i offentligt rum ja sÃ¥ falder hammeren sgu, den type sager hører under injurier og er sÃ¥mænd ganske strafbart jvf. dansk lov. Hvorfor man sÃ¥ ikke har ført en sag imod ham kan vel skyldes flere ting, men jeg vil gætte pÃ¥ at man har nok vurderet at sÃ¥fremt man vandt sagen blev JB jo nødt til at sælge alt hans elskede Linn-udstyr for at betale erstatningen samt sagens omkostninger og det ville jo være ganske ulykkeligt  :o

Jeg er fuldstændig enig.

Når det er sagt, så slutter min deltagelse i dette forum her - den energi der vedvarende bruges til at sværte især Hifi4all og andre til, er ikke deltagelse værd. Det kunne have været så godt, men endte alligevel - på trods af meget fine hensigter - op med at blive det modsatte. God jul
oslu2706
Medlem

Indlæg: 61
Tilmeldt: ons nov 02, 2005 12:54

Indlægaf dfms » tors dec 08, 2005 14:06

oslu2706-LUKKET AF BRUGER skrev:
[...]

Nu har oslu2706 åbenbart ikke flere tudekiks, så skal det gå udover dette forum.
dfms
Medlem

Indlæg: 93
Tilmeldt: søn okt 30, 2005 17:53
Geografisk sted: vestjyl

Indlægaf Live24 » tors dec 08, 2005 14:12

min holdning er  at hvis vi kan holde holfi og krell (nogen siger lort og lagkage) for sig gÃ¥r det ik udover denne side. sÃ¥  hvis vi kan køre resten af trÃ¥dende i en positiv Ã¥nd, mÃ¥ vi i starten leve med denne trÃ¥d ofte foregÃ¥r i bæltehøjde
Live24
Entusiastmedlem

Indlæg: 392
Tilmeldt: søn okt 30, 2005 15:10

Indlægaf L.B. » tors dec 08, 2005 15:05

Live21 skrev:hvis vi kan køre resten af trådende i en positiv ånd, må vi i starten leve med denne tråd ofte foregår i bæltehøjde

Den er sku næsten sjovt det her - problemet er vist, at de fleste tråde (i hvert fald de lange) herinde er nøjagtig som denne. Synd!
Brugeravatar
L.B.
Entusiastmedlem

Indlæg: 318
Tilmeldt: tirs okt 25, 2005 18:30

Indlægaf TheDuke » tors dec 08, 2005 15:12

Hey Live21 velkommen, respekt dude ! Rart med en mand med principper. Kan se du klarer dig flot på hifi4all (http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=32705&PN=0&TPN=13)

Mon du får svar på hvornår Hifi4all rykkede op på top30 blandt danske internet sider ? http://www.fdim.dk/?vis=m_top

Det er flot de har slået:

Børsen...
Postdanmark....
Jobzonen....
Billetnet...
Se og hør...
TDC Mobil...
Billedbladet...
Bilzonen...

Og de er tæt på at nakke:

Netdoktor og Nykredit

:shock:  :lol:  :lol:
Brugeravatar
TheDuke
Entusiastmedlem

Indlæg: 318
Tilmeldt: man okt 31, 2005 16:30

Indlægaf Live24 » tors dec 08, 2005 15:24

TheDuke skrev:Hey Live21 velkommen, respekt dude ! Rart med en mand med principper. Kan se du klarer dig flot på hifi4all (http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=32705&PN=0&TPN=13)

[...]

jamen det er jo ganske plausibelt  :roll:  LOOOL men det sjove er at de ikke selv kan se det derovre
Live24
Entusiastmedlem

Indlæg: 392
Tilmeldt: søn okt 30, 2005 15:10

Indlægaf jdg » tors dec 08, 2005 15:28

Jeg kan ikke se hifi4all på den liste?
jdg
Medlem

Indlæg: 68
Tilmeldt: ons nov 23, 2005 21:07

Indlægaf Live24 » tors dec 08, 2005 15:30

jdg de er heller ikke på den.. men de påstår de har over 300.000 unikke hits pr måned, så her kan man se hvor de vil ligge hvis det er sandt
Live24
Entusiastmedlem

Indlæg: 392
Tilmeldt: søn okt 30, 2005 15:10

Indlægaf L.B. » tors dec 08, 2005 15:47

Hola da helt op hvor er det vigtigt hvor mange hits de har! Hvad kan I bruge det til?

Hvis I var annoncører kunne det have en relevans, men ligesom med TV-reklamer er det ikke kun mængden, men også kvaliteten der gør om de virker.

Ellers er det jo flot at endnu en trÃ¥d med mange indlæg endnu engang skal handle om hifi4all.dk  :D
Brugeravatar
L.B.
Entusiastmedlem

Indlæg: 318
Tilmeldt: tirs okt 25, 2005 18:30

Indlægaf TheDuke » tors dec 08, 2005 15:55

L.B. mon ikke annoncørerne betaler efter en forventning om hvor mange der ser siden ? så lyver de om tallene er det jo at bedrage deres kunder.
Brugeravatar
TheDuke
Entusiastmedlem

Indlæg: 318
Tilmeldt: man okt 31, 2005 16:30

Indlægaf L.B. » tors dec 08, 2005 15:56

TheDuke skrev:L.B. mon ikke annoncørerne betaler efter en forventning om hvor mange der ser siden ? så lyver de om tallene er det jo at bedrage deres kunder.

Dem der handler ind efter de tal har også forstand på at kigge på dem. Stop nu alle de teorier, det er simpelthen for langt ude!
Brugeravatar
L.B.
Entusiastmedlem

Indlæg: 318
Tilmeldt: tirs okt 25, 2005 18:30

Indlægaf Live24 » tors dec 08, 2005 16:05

L.B. skrev:
[...]

LB at de påstår de har flere hits end postdanmark ser du ik som et problem ? det er måske ganske normal adfær ? de fremstår meget troværdige ikke ?

og nej, de kan jo bevise de har det antal besøgene overfor deres abonenter, præcist som de prøver at bevise det overfor deres brugere.
Live24
Entusiastmedlem

Indlæg: 392
Tilmeldt: søn okt 30, 2005 15:10

Indlægaf L.B. » tors dec 08, 2005 17:00

Nu er de jo af gode grunder ikke her til at forsvare sig, men hvorfor skulle de dog risikere at lave sådanne et stunt? Get real!!!

Forresten handler tråden om JB og er blevet endnu en "vi hader H4A og SKAL finde noget at gå efter" tråd - tyndt af helvede til!!!!!!
Brugeravatar
L.B.
Entusiastmedlem

Indlæg: 318
Tilmeldt: tirs okt 25, 2005 18:30

Indlægaf L.B. » tors dec 08, 2005 17:12

Stats på hits kan efter min viden (uden den er uddybende) måles på forskellige måder og hvis en annoncør går meget op i de tal, vil de bede om en måling på den stat som de normalt bruger til at bench marke med og ikke kun læne sig op af H4A's egne tal.

Det er sagen uvedkommende, men jeg har været marketingchef i en del år nu og kunne ikke drømme om kun af læne mig op af "sælgerens" tal men også få en uvildig vurdering, hvis man taler om beløb hvor det kan berettiges.

Som det er nævnt utallige gange i denne trÃ¥d, sÃ¥ er det simpelthen at gÃ¥ i for smÃ¥ sko det her og jeg er selv lige blevet skyldig. Der MÃ… være vigtige ting i tilværelsen - hÃ¥ber jeg  :wink:
Brugeravatar
L.B.
Entusiastmedlem

Indlæg: 318
Tilmeldt: tirs okt 25, 2005 18:30

Re: ha ha ha

Indlægaf Ikke Slipsefyr » tors dec 08, 2005 19:12

miju skrev::lol:   Hold da kæft hvor er dette morsomt!!.........  :lol:    :lol:   :lol:   :lol:   :lol:

10 poeng for underholdnings værdi!..
Syntes du det, så har du sku en underlig form for humor, jeg syntes den her tråd og den de køre ovre på hifi4all er så latterligt så der ikke findes ord for det. Hva´med at snakke noget hifi i stedet, det er vidst det der meningen med disse sites.
MVH
Ikke Slipsefyr

HUSK:Hifi for musikkens skyld.

Abrahamsen V 4.0
Cambridge Azur 851C
Sony DTC2000ES
Tannoy D700
Kimber 8TC
VDH The Mountain 3T XLR
VDH The First
Transparent Power Kabler
Ikke Slipsefyr
Nyt medlem

Indlæg: 21
Tilmeldt: fre dec 02, 2005 14:24

ForegåendeNæste

Tilbage til Off-Topic

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 2 gæster

Brugermenu

Brugernavn:

Adgangskode:

Markedspladsen

Der er ingen annoncer på brugtmarkedet pt.