For dem der ikke kender mig, så går jeg meget op i at finde de HELT rigtige indspilninger. Dette er kun muligt via nethandel, da danske butikker typisk kun har de mest gængse varer på hylderne. Indtil for nyligt er det gået problemløst med nethandlen, men nu er jeg stødt ind i en forhandler jeg mener der skal advares imod. Historien er i korte træk denne:
Jeg viste hvilken version jeg ønskede (udgået). Men via søgning på nettet, fandt jeg en forhandler der havde nye på lager, tilmed til en yderst fin pris. I annoncen vises rette album med foto og den korrekt produkt kode oplyst. Da jeg dermed har sikret mig at det er præcis den vare jeg ønsker at bestille, så klikker jeg videre "Go to Store", og køber 2 stk.
Ca. 2 uger efter kommer forsendelsen. Det ene cover er ødelagt ved udpakning (stadigvæk i ubrudt emballage). Men hvad være er, så har jeg modtaget forkerte versionen af det jeg har bestilt. Straks sendes der en mail afsted til sælger, og den bliver fulgt op af andre igennem de næste 2 uger, idet sælger ikke reagerer. Først forleden sker der noget, men sælger mener ikke at have ansvaret for at der er fremsendt de forkerte skiver (hvem er så?), og vil derfor ikke betale for returportoen. Den rigtige version vil sælger fortsat godt sælge til mig, men det til en langt højere pris end der var - og STADIGVÆK - er opgivet i annoncen! Det ødelagte cover har sælger slet ikke forholdt sig til, på trods af hele 5 forespørgsler herom.
Ovenstående finder jeg helt uacceptabelt, og derfor vil jeg gerne advarer andre mod at handle hos AllMusicImport