Stanley skrev:<DIV>Det er jeg ikke uenig i, men ofte deltager virksomheden slet ikke i debatten. De hænges ud helt uden deres vidende. Ofte skyldes det utilfredshed i forbindelse med en handel eller en reparation og vi hører kun om sagen fra kundens side. Alligevel er der mange der ukritisk tager kundens parti og så kører gabestokken. Det finder jeg uværdigt.</DIV><DIV>Jeg har også oplevet dårlig service men istedet for at hænge forhandleren ud på nettet tog jeg diskutionen med forhandleren direkte. </DIV><DIV> </DIV>mogens_østjyll skrev:<P>Derudover så anser jeg kritiske personer for et gode. Man skal som udgangspunkt ikke æde markedsføringsmateriale råt, men man skal da være åben og kritisk på en og samme gang.</P><P>Videre. Det er nok under alle omstændigheder yderst klogt, når man driver en form for virksomhed at forstå kritik, der opstår og imødegå den konstruktivt, så den ikke vokser unødig. Det tjener i reglen ikke virksomheden.</P><P>Den gode virksomhed håndterer kritik professionelt.</P><DIV></DIV>
Det er der så andre, som også har gjort, men når det nu ikke virker, så er forbrugerbeskyttelsen her til lands så dårlig, at man åbenbart intet andet valg har end at hænge dem ud. I sagen om de famøse Sonus Faber højttalere - tror du så han havde fået hvad han havde krav på, hvis han ikke havde hængt forhandleren ud? Og i de sager, hvor nogen forsøger at markedsføre et produkt, som i bogstaveligste forstand ikke består af ret meget mere end varm luft som den største åbenbaring, siden opfindelsen af hjulet - er det så ikke rimeligt at folk giver deres skepsis til kende?