sigma6 skrev:boydk skrev:sigma6 skrev:hbuus skrev:Peter Steffensen skrev:Jeg var i Fona i dag og blev betjent af en blondine, som de havde ansat for nyligt. Det var helt klart et fremskridt for deres kundeservice. Overvejer at tage derhen igen på mandag. Husker faktisk ikke hvad jeg købte.
Du er lidt barnlig nu, er du ikke?
Blot fordi du ikke synes, tråden her er berettiget, behøver du jo ikke at gøre grin med os, der skriver i den.
Eller er det bare fordi ingen nævner ham?
Jeg så det nu som et aldeles kærkomment, humoristisk indlæg, der fik mig til at trække tiltrængt på smilebåndet. Nogle mennesker er altså lidt for følsomme?? Pissesure?? Ingen humor??
jow, jeg har en del humor. Men det var så plat skrevet, at det som joke, ikke engang ville blive brugt i lokal radioen.
I kender vist ikke Peter ....
Peter er yder rigtig rigtig god service ... Også efter man har handlet
Ud over det er han ekstrem seriøs og intusiastisk
Ud over det har han jo humor også ....
Træk nu lige piben ind drenge og glæd jer over at der er nogle branche medlemmer der prøver at give lidt input .... på godt og ondt
så må man jo selv sortere lidt fra ... Det burde vi vel alle kunne ik
Men mange af dem stopper igen fordi de bliver sablet ned ...
Det er jo næsten umuligt for dem ikke at reklamere lidt når de kommer med info ... Og personligt rører det mig ikke og jeg sorterer det bare fra...
Ud over Sound Defined vil jeg også rose High Performance
Super service der ... Har gennem det sidste år prøvet en masse tellurium kabler og morten har været yderst nem at "samarbejde" med
Vassago har jo også handlet en masse ... Servicen der er også mere end man kan forvente ... Og klart mest der hvor man har den bedste mulighed for at prøve produkterne inden køb... Næsten en selvfølge ... Mange andre har simpelthen bare ikke produkterne hjemme
En anden ting jeg vil fremhæve er Rene er rene er rigtig god til at handle de produkter ind man har ved nyindkøb