hasselbaink skrev:Har kunden altid ret? ...nej, overhovedet ikke. Har man stået i forretning og solgt varer i mange-tusind-kroners klassen, ved man at en vis del af kunderne 5%, 10% (15% !!) er fusentaster, plattenslagere, kværulanter og rabatryttere i en større eller mindre udstrækning. Derfor har jeg en del sympati for Henrik når han taler frit fra leveren om de dårlige kunder som vitterligt findes derude.
Er der stor volumen i salget og mange kunder, så kan man tillade sig at sige 'kunden har altid ret'. Langer du undertøj og t-shirts over disken, kan du godt være large over for handlende som er grænsende til det urimelige. Det er en afvejelse, hvor tid = penge og det er trods alt bedre at have tilfredse kunder og slippe for bøvl, når nu tabet er til at overse.
Omvendt, når hver handel beløber sig i fire- og fem-cifrede tal, så har kunden IKKE altid ret. Hvis f.eks en kunde konstant bruger 80% af budgettet afsat til support, så kan det være nødvendigt at fyre kunden. (Gratis råd til dem som går med en iværksætter i maven)
Jeg fornemmer at der er folk på de danske hifi-fora, som det her kommer bag på.
Så næste gang du går til en forhandler, hav reele hensigter. Du gider ikke at folk spilder din tid, det gør han heller ikke.
Mvh.
Kristoffer
Henrik DynaMax skrev:Drop nu bare den dér barske attitrude Rene, den rimer ikke på en tilværelse som far med små børn..
Jeg kender overhovedet ikke Belcaid som menneske, har aldrig mødt manden, kun talt med han pr. telefon og e-mail, og jeg FORSVARER ham ikke på nogen måde - period!
Et langt liv har dog lært mig at der skal 2 til en konflikt og jeg kan bare ikke lade være med at tænke på hvad du har sagt til manden der kan få ham sådan afsted.
Jeg har drevet mit værtshus "Joes Garage" (opkaldt efter Frank Zappa albummet af samme navn), i snart 22 år, og jeg har haft MASSER af kontroverser med selv rigtig slemme fyre. FRa indvandrertyper til de rockere som man en gang imellem læser om i avisen.
Men der er endnu ingen der har truet mig i samme omfang som de trusler Belcaid fremsatte mod dig.
Så ét eller andet må du have jokket ham grundigt over tæerne med.
Måske dit sprog?
Læs lige dit indlæg igen.. Der har du måske forklaringen??
God weekend.
Mvh Henrik, DynaMax
http://www.dynamax.dk
Henrik DynaMax skrev:JENSEN SKREV:
"Så pas du dit, så passer jeg mit"
MIN KOMMENTAR:
Nu var det dig selv der startede med at lægge youtube lydsporet offentligt frem - ganske vist på foranledning af din ven "HiFi-fan", og så må du jo accepterer at der fremkommer forskelligartede kommentarer dertil.
ET GODT RÅD:
Ytringsfrihed er åbenbart ikke ønskværdigt i din optik. Men næste gang dine venner, som eksempelvis Hi-fi fan skriver indlæg for på én eller anden måde at give anledning til at kunne promovere dig og din forretning, eller du selv gør det, bør man passende afslutte dette med at skrive hvilke personer iblandt forummedlemmer du IKKE ønsker kommenterer på tråden, med samtidig henvisning til at man i din kundeklub kun accepterer venligtsindede støtte erklæringer omkring din person og din forretning.
Mvh Henrik, DynaMax
http://www.dynamax.dk
Henrik DynaMax skrev:Nu var det dig selv der startede med at lægge youtube lydsporet offentligt frem - ganske vist på foranledning af din ven "HiFi-fan", og så må du jo accepterer at der fremkommer forskelligartede kommentarer dertil.
Pierre skrev:Henrik DynaMax skrev:JENSEN SKREV:
"Så pas du dit, så passer jeg mit"
MIN KOMMENTAR:
Nu var det dig selv der startede med at lægge youtube lydsporet offentligt frem - ganske vist på foranledning af din ven "HiFi-fan", og så må du jo accepterer at der fremkommer forskelligartede kommentarer dertil.
ET GODT RÅD:
Ytringsfrihed er åbenbart ikke ønskværdigt i din optik. Men næste gang dine venner, som eksempelvis Hi-fi fan skriver indlæg for på én eller anden måde at give anledning til at kunne promovere dig og din forretning, eller du selv gør det, bør man passende afslutte dette med at skrive hvilke personer iblandt forummedlemmer du IKKE ønsker kommenterer på tråden, med samtidig henvisning til at man i din kundeklub kun accepterer venligtsindede støtte erklæringer omkring din person og din forretning.
Mvh Henrik, DynaMax
http://www.dynamax.dk
Henrik,
Hvorfor er det du tror at Rene (ifølge dig) får så mange til at promovere ham. Jeg har handlet en del med ham og kender rigtigt mange andre som også har handlet med ham. Fælles er at INGEN af os har hørt noget fra hans side om man lige ville skrive dit eller dat. Dem som nævner ham, de gør det sku fordi at han leverer varen og servicen - Måske derfor INGEN skriver om dig
Tilbage til Generelt & Andet Hi-Fi
Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 3 gæster