Som HF er jeg ikke rigtig til nogle af dem, men sympatien er på Snells side...klart
Det minder lidt om et program jeg så på DR2 om danskere der laver vin. Der var flere filosofier, men den mest interessante var ham der selv stampede druerne og lavede alle processer manuelt. Hans kommentar til det generelle vin marked var: "De laver jo ikke vin, de laver penge"
Groove skrev:Som HF er jeg ikke rigtig til nogle af dem, men sympatien er på Snells side...klart
Det er sandelig også svært at læse af dine ovenstående postulater om disse mærkers lydfilosofi....
Husk for en god ordens skyld næste gang at basere dine postulater på objektive kriterier, når de fremføres som sådan.
I dit tilfælde, hvor de baserer sig på din subjektive opfattelse af disse mærker, ville det være ønskværdigt, om du kunne supplere os andre med den nødvendige information, hvad du har hørt af produkter fra disse mærker og under hvilke forhold.
Lars
lars37 skrev:Groove skrev:Som HF er jeg ikke rigtig til nogle af dem, men sympatien er på Snells side...klartDet er sandelig også svært at læse af dine ovenstående postulater om disse mærkers lydfilosofi....
Husk for en god ordens skyld næste gang at basere dine postulater på objektive kriterier, når de fremføres som sådan.
I dit tilfælde, hvor de baserer sig på din subjektive opfattelse af disse mærker, ville det være ønskværdigt, om du kunne supplere os andre med den nødvendige information, hvad du har hørt af produkter fra disse mærker og under hvilke forhold.
Lars
SES. skrev:The Ugly
De høje og de hårde, falsk varebetegnelse for dynamik.
The Bad
Så er der sweets for my sweet, de overdrevet søde og bløde.
The Good
Så er der mellemtingen som åbenbart er en ren åbenbaring
The Saint
Hvor der er naturlig musikformidling, lavt når det er lavt, højt når det er højt, lynhurtige transienter. Man følger orkestret fra det svageste pianissimo til voldsomt forte.
Sætter ingen navne på – udfyld selv.
Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 2 gæster