Spencer>
Det er helt ok du ikke har en Anorak, det har jo også været en fremragende dag idag

Nu var vores B-350 jo rent faktisk på 40W klasse A da vi lancerede den. I den forbindelse kan jeg jo rode rundt i mange citater fra dig, ('There has been a murder - and someone is responsible!') men konklusionen er så at det var korrekt, og spørgsmålet er så hvad du vil gøre nu du ved der intet mord har været..
Iøvrigt gik det ikke værre eller bedre end at den B-410 der blev testet i HiFi Choice var defekt. Det har selvfølgeligt betydet at vi har ændret nogle produktionsrutiner så det ikke kan ske igen, og tilbagekaldt de apparater der er produceret i samme batch. Det der er det "sjoveste" er egenligt at det er den eneste gang nogen har fundet det nødvendigt at starte en tråd om resultatet af en test af et produkt fra Densen. Nogle numre før udråbte HiFi Choice ellers B-150 til Editors Choice, og i det nyeste nummer er vores B-110 blevet kåret til Best Buy. Men det er åbenbart kun når der er dårlige nyheder at det er interessant
cvo2006>
Måske tager jeg fejl, men da jeg i sin tid hørte den hos en forhandler må jeg indrømme den på ingen måde virkede interessant på mig. Under alle omstændigheder er min opfattelse at skal man have et digitalt kredsløb op og ringe, må det på alle måder optimeres, det inkluderer også ting som clockstyring, diskrete kredsløb, ordentlige strømforsyninger med mere. Jeg tror de bedste resultater kommer ved at kombinere godt klassisk håndværk med en videnskabelig tilgang, hvor man optimerer alt, og iøvrigt have en åben tilgang til ny teknologi. Alt har sin tid, og i din tråd om klassisk hifi, tænkte jeg som en gal inden jeg skrev om den Stax SRA-12s, ikke fordi den var god, men fordi man jo altid kan have lidt vemod overfor de gamle dage. Men jeg må sige at jeg har egenligt ikke haft meget hifi hvor jeg idag kan savne dets musikalske performance. Heldigt kan man sige, for der er jo ikke noget mere træls end at længes efter det man ikke har mere
Og ja, der findes også dygtige DIYere

Men for det meste er det vist lige som vores gamle lærling, og hans gejlede Honda Civic.. det blev altså ikke en bedre bil af at blive gejlet, selvom den til sidst var så lav at den næsten kunne smutte under asfalten. Og jeg er ret sikker på at han ikke drømmer sig tilbage til den Honda, når han idag sidder på sin Ducati
