Thomas Sillesen skrev:CPH-R,
Jeg tror nu godt det kan lykkes at sælge hifi fra et mærke der er kendt for alt muligt andet. Jeg ved godt det endnu ikke rigtigt er lykkes, men ser man på andre steder i vort samfund, er der en større og større grad af branding på tværs af produkter. Se bare Virgin, som idag er cola, forsikring, fly, musik (V2) etc etc. Det går da ganske godt for Richard Branson.
Vi har da også længe arbejdet lidt på selv at komme med nye produkter som intet har med hifi at gøre, men som vi formoder vore kunder kunne tænke sig. Dette kunne være ure og tøj som det vel mest oplagte. (Desværre er det nok for resourcekrævende at lave sportsvogne).
Men ja, det virker som det at gå ind på hifi markedet er svært for mærker der intet har med hifi at gøre. Om det skyldes det store antal anorakker skal jeg lade være usagt, men der er nok ingen tvivl om at hifi nødder i stor udstrækning ønsker hifi som ikke har bevæget sig for langt væk fra udgangspunktet.
Hvis man bare har et stærkt BRAND kan det sagtens lade sig gøre...se bare Apple, de skal til at sælge telefoner.