DELL_FAN skrev:Andre´ Jensen skrev:Det vigtige er vel giver den, den klare forbedring der loves.Og mener kunden han/hun har fået valuta for pengene.
Det står enhver producent frit for hvordan han vil markedsføre. Det så op til den enkelte kunde hvordan markedsføringen modtages.Der hvor den ikke går er som eksemplet Usher, hvor der direkte svindles.
Jeg kunne uden at lyve påstå jeg har brugt 5 år på udvikling. Giver det produktet for femøre mere værdi.Kan et navn også kaldet et brand give mere værdi.Prissætning er ikke bare lige. Den rigtige pris er den der giver flest kroner og ører til producenten.JEG TAGER DEN HØJEST MULIGE PRIS SOM ALLE ANDRE PRODUCENTER. Sådan er det og sådan vil det altid være.
Det mener kunden jo altid, når han lige har lagt 5000 for en lille kasse med 12 kondensatorer i.
hvor ofte ser du folk skrive, at det de har købt er noget skrammel? Nej vel. Tager du det som bevis for, at der ikke sælges noget skrammel, eller for folks manglende dømmekraft når de har købt??
Jeg kan ikke sige noget om hvad kunder altid mener. Og det kan du heller ikke. Hvis en kunde vælger at købe noget skrammel, er det hans problem. Og hvordan man kan have manglende dømmekraft efter købet forstår jeg ikke. Er det ikke lidt sent.
Det svære er alt hvad der bliver skrevet til dig, guds spildte ord på balle Lars