1000watt skrev:
Det vil jeg egentlig ikke tage stilling til.
Det ser bare ud som om at folk interesserer sig mere for at sable en person ned, end for selve produktet.
Uanset storytelling osv osv kan et produkt jo godt være temmelig spændende.
Det jeg mener er, at hvis man som forhandler vil have at brugerne skal diskutere produkterne og ikke manden bag, så kan man jo lade være med at skrive nogle iøvrigt ret usammenhængende ting om manden bag, og nøjes med at skrive om produkterne. Man kan vel ikke bebrejde brugerne for at diskutere de ting der rent faktisk står i nyheden? Det er jo ikke noget brugerne trækker frem ud af det blå, der diskuteres bare de ting der står i nyheden, samt de ting forhandleren selv har uddybet med. Når man forsøger at begrunde en mands militære tilhørsforhold med at han "rangerer som CEO", skal man så forvente ikke at få et kritisk svar igen? Og uanset denne finurlighed (vi kan jo alle lave en tanketorsk engang imellem), så er det forhandleren selv der vælger at benytte personen bag firmaet som salgsargument, så er det vel rimeligt at diskutere realiteten i dét, på linie med hvis man brugte et tvivlsomt teknisk argument som salgsargument.
Mvh. Otto