af Medlyd » man jan 30, 2006 02:32
Hej Jazz Olsen
Man kan jo altid diskutere, hvad god markedsføring er, nogle kynikere vil mene, at god markedsføring er en markedsføring der sælger varer, andre at en god markedsføring er en markedsføring der ikke anstøder nogen. Vi har helt åbenlyst stødt nogen og samtidigt solgt temmelig mange Apollo, så her er der da tale om balance ! (kan ikke få den grinende smiley trukket herover, hvad gør man ?) Men i hele denne hurlumhej er der bare opstået indtil flere misforståelser, tilsigtede eller ej. Vi har ALDRIG påstået at Apollo er verdens bedste CD, dog mener vi, at den, i de sammenhænge vi har hørt den og der overfor langt dyrere produkter, bedre har kunne lide dens gengivelse. Vi har ikke hørt alt, i alle sammenhænge, med alt grej og i alle rum, så derfor ville det være absurd at postulere "verdens bedste" Jeg er lige så meget Hi Fi og musik interesseret som de fleste herinde og netop derfor ville det være interessant at høre en Prima. I fald den var bedre ville jeg prompte købe den og omgærdet af hemmelighed, ville den så få plads i stuen og kun blive stillet tilside, når jeg fik gæster, forståes.
Jeg må så også lige tilføje at det forekommer lidt besynderligt at du, i din detaljerede gennegang af begge CD`er, helt og holdent opgiver prisen på en Prima, til 10.000,- når du rent faktisk ved at den koster 15.000,-
Live 21 fortæller, så vidt jeg husker, at man da sagtens kan få en brugt Prima til 10.000,- men, hvis man sammenligner brugtpriser og "3 tilbageudsalg" med en vejledende udsalgspris på Apollo, så ville min gamle skolelærer kalde det tendensiøst.
Venligst
og
Musik er sjovere...
MEDLYD
Bent Sejbæk