Men hvad er en god butik? For mig er det et sted hvor man ikke føler, at her skal der sælges hurtigst muligt med mindst mulig service/rådgivning. Herfra har jeg tit undret mig over, hvad skal en sælger vil lave når kunden er ude efter 10 minutter, og der ikke er flere kunder i butikken

Så er der dem der kun ser kvaliteten i egne produkter, og her har jeg haft en oplevelse der gør at jeg ALDRIG vil lægge en ordre hos vedkommende. Andre lover god service og aftaler derpå et møde, men når man tropper op som aftalt, så bliver man behandlet som l***. Ja der var der endnu en jeg aldrig vil handle med

Desværre er antallet af butikker med et spændende sortiment (f.eks. bare til demo i butikken) rystende ringe, og man er flere steder ikke speciel villig til at hente andet hjem end det man har stående. Så er der svært at sælge noget til mig, specielt når man i stedet tilbydes "hele" 10% rabat på et "forkert" OG udgået apparat, der tilmed har været anvendt til demo i 2 år. Viste man ikke bedre, så skulle man tro at der slet ikke kunne sælges godt og spændende udstyr her i området. Næsten alle butikker sælger produkter i samme klasse, og så har de næsten kun prisen at konkurrere på, hvilket næppe er medføre bedre købsoplevelser, gode oplevelser som Sillesen har beskrevet i ovenstående indlæg.
Ovenstående beskriver hvorfor jeg de seneste 5 år har taget turen over en bro eller to for at handle, hvilket jeg hellere end gerne gør, når man her oplever andet end hyldevarer, og man ydermere får en minderig totaloplevelse med i handlen
